العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-10-2010, 01:36 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي شكر وعرفان للناس الجدعان ( أ.حازم خضر)

الموضوع ده شكر وإفادة فى نفس الوقت

أولا شكر للعضو المحترم أ.حازم خضر
ثانيا إفادة لباقى أعضاء المنتدى

إمبارح الجمعة كان عندى فرح بتاع واحد حبيبي أوي صحيت من النوم ونزلت صليت الجمعة وخرجت كام مشوار وبعدين لقيت تليفون غريب

أيوة يا مهند أنت فاضى

أه يعني شوية أنت مش جى الفرح ولا إية

فرح إية بس عربيتنا إسرقت

لا يا راجل قول إن أبوك رفض يديك العربية فى الفرح المرة دى عشان مش فاضى

لا والله بجد خرجنا بعض الصلاة لقينا إزاز العربية مكسور والموبايلات إتسرقت

المهم إن العربية موجودة يعنى

أنت هتهزر أنا عيزك معاية بعد صلاة العصر نروح نركبه

طيب طيب يحلها ربنا

لا يا حبيبي جى يعنى جى

طيب خلاص نصلى العصر فى جامع الباشا نحضر كتب الكتاب ونروح

لا أنت هتصلى وتسلم على العريس وتطلع تقعد فى العربية وأنا أخد دورى

هههههههههه طيب ماشى

بعد محصل الجزء الأخير ده روحنا عند كل بتوع الإزاز اللى فى المحلة يا إما قافلين يإما معندهمش الإزاز الجانبي بتاع تويوتا إفانزا وهنا لمعت فى ذهنى فكره عبقرية خزعبلية قلت ما أكلم حازم خضر انا معاية رقمه جايز يدلنى على حد

سلام عليكم

أ.حازم خضر _خدتوا بلكوا من (أ.) دى ده إسلوب إحترام _

أيوة

حضرتك أأأأنا عععضو فى مممنتدى مصر موتورز
وكنت ععععايز وحكتله القصة وطلع كل اللى قالى عليهم تقريبا رحتلهم ربنا يجازيه كل خير ويجعله فى ميزان حسناته الراجل كان بصراحة ذوق جدا

المهم رحت طنطا عند بتاع إزاز سيارات إسمه ابو حلوة ونزل معايا واحد قريبي في طنطا جابلى الإزاز من الراجل بمائة وعشرون جنيها مصريا فقط لاغير وتم تركيبه عند واحد طنطاوي ب20 جنيها مصريا فقط لاغير

نعمل باك فلاش للخلف

نزيت أقول إن وإحنا مسافرين من طنطا للمحلة وقبل طنطا بشوية سمعنا صوت بووووووووم يا مساء الفل الكوتش فرقع لا ده مش الكوتش ركنا العربية ونزلت ابص لقيت كله سليم بس فى زي زيت بينقط من الجنب الشمال فى العربية طلع التكيف وباظ التكيف السخيف وبتاع الإزاز قالى متفتحش الإزاز لحد بكره يعني لا تكيف ولا إزاز

ماشي ماشى ورجعنا ولحقنا الزفه وبيب بيب بيب وخلصنا الزفه وخلصت الحدوتة

الدروس المستفاده من القصة

متحطش الموبايل على الطبلوة وأنت خارج العربية أو أي شىء ذا أهميه عشان ممكن يتسرق وتطر تروح عند ابو حلاوة تركب إزاز

متنساش إنك مشترك فى منتدى محترم زي مصر موتورز وفى الف واحد ممكن يخدموك بعنيهم فيه لما تقع فى مشكله وبذات لو من المحلة وبذات لو من عند مصنع الزيوت والصابون وبذات لو إسمهم أ.حازم خضر

متنساش تقول دعاء السفر وأنت مسافر من المحلة لطنطا أو أي حته في الدنيا عشان متسمعش حد جنبك بيقول بووووم

لو حطيت حاجة ذات أهمية على الطبلوة أو الكراسى وأنت بره العربية زي مثلا جهاز N97 يبقى سيب إزاز العربية مفتوح أو العربية كلها مفتوحه عشان متبقاش خسرت الموبايل والإزاز

ودمتم سالمين

تمت بحمد الله

رقم الإيداع 000000000000

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 02-10-2010 الساعة 03:00 PM
قديم 02-10-2010, 01:58 PM
الصورة الرمزية bostato
bostato bostato غير متواجد حالياً

bostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to all
افتراضي رد: شكر وعرفان للناش الجدعان ( أ.حازم خضر)

جت سليمه والف مبروك.
فعلا خطر جدا وضع اي شيء على التابلوه حتى لو mp3
وحاجه كويسه اوي انك تلاقي مساعده من اعضاء المنتدى المحترمين
قديم 02-10-2010, 02:42 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شكر وعرفان للناش الجدعان ( أ.حازم خضر)

الكلام دا كبير اوي يا مهند و انا لا استحقه
انا ما عملتش حاجه و كان نفسي اخدمك
عموما ربنا ما يجيب كسر زجاج تاني
و عاوزك تدخل الرابطه بتاع الغربيه تضم اسمك فيها علشان حنعمل مقابله قريب نتجمع كلنا بأذن الله
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=35770

بس انا متهيالي شفتك امبارح و انتراكب الافانزا اعتقد ان لونها دهبي و نمرتها اربع ارقام اولها 68 صح؟؟؟

حـازم خـضـر

قديم 02-10-2010, 10:42 PM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: شكر وعرفان للناس الجدعان ( أ.حازم خضر)

هما دول المحلاوية

تحياتى

محلاوى
قديم 02-10-2010, 11:10 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شكر وعرفان للناس الجدعان ( أ.حازم خضر)

ربنا يديم الود و المحبة بين الاعضاء دائما يا رب
و طبعا استاذ حازم خضر غنى عن التعريف ... تحية للاستاذ حازم خضر

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!