العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 30-06-2015, 04:00 AM
الصورة الرمزية ابو الفضل
ابو الفضل ابو الفضل غير متواجد حالياً
من انا؟: مش عارف
التخصص العملى: محامى
هواياتي: كره القدم

ابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura aboutابو الفضل has a spectacular aura about
للاهمية احذر بنزيمة التعاون دية

يوم السبت 27/6/2015 كنت مسافر اسكندريه وانا راجع على الساعه 11,30 الظهر قولت اظبط هواء العجل عند بنزيمة التعاون اللى بعد مكتبة الاسكندريه وانت رايح على اتجاه القلعه بالكورنيش ودخلت فعلا اظبط الهواء وقولت العامل اظبط على 30
لكن اللى حصل بعد لما مشيت وانا على الطريق لاحظت العربيه على سرعة 80 بتعوم ومش متزنه فشكيت فى الكاوتش فروحت لبتاع كويتش على الطريق عشان اشوف اللى حصل
فوجئت بانه ظابط العجل الامامى على 60 والخلفى على 50 فتخيلوا حضراتكم حجم المصيبه اللى كان ممكن تحصل وانا سايق نتيجة جهل وعدم ضمير عامل ذى ده وخاصة كان معايا الاسره حاجه صعبه
عشان كده قولت لازم حذركم من البنزيمه دى عشان ربنا يسترها معانا ويحميكم جميعا
وشكرا

{تُسَبّحُ لَهُ السّمَاوَاتُ السّبْعُ وَالأرْضُ وَمَن فِيهِنّ وَإِن مّن شَيْءٍ إِلاّ يُسَبّحُ بِحَمْدَهِ وَلَـَكِن لاّ تَفْقَهُونَ تَسْبِيحَهُمْ إِنّهُ كَانَ حَلِيماً غَفُوراً}
قديم 30-06-2015, 12:37 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احذر بنزيمة التعاون دية

شكراً لك لتنبيهنا ويجب علينا مراقبة أى عامل يؤدى لنا أى شيئ فى السيارة أى نقف على إيده ، والحمد لله على ستر ربنا

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 30-06-2015, 12:52 PM
الصورة الرمزية محمد فيصل
محمد فيصل محمد فيصل غير متواجد حالياً

من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا السيارات
هواياتي: القراءة فى الموضوعات الفنيه وبالاخص فنيات السيارات

محمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond reputeمحمد فيصل has a reputation beyond repute

الحمدلله على سلامة العضو الكريم
وللعلم ارجو من جميع الاعضاء عدم التعامل الكرام عدم التعامل مع اى محطة وقود فى نشاط الاطارات بالخصوص وذلك للعلم ان معظم المحطات تؤجر ذلك النشاط لنصابين محترفيين ومن التحصل على الايجار المرتفع بيسلكوا النصب والاحيتيال

قديم 01-07-2015, 01:21 AM
khaled_k21 khaled_k21 غير متواجد حالياً

khaled_k21 is just really nicekhaled_k21 is just really nicekhaled_k21 is just really nicekhaled_k21 is just really nicekhaled_k21 is just really nice

60 ؟؟؟؟

مش كده برضة ( لا قدر الله ) تنفجر و الا انا متهيألي ؟؟؟

ربنا يسترها علينا و يكفينا شر الغباء

قولوا آمييين