العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 14-01-2012, 11:03 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول يوم ممارسه عامه فى الزحمه ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire storm مشاهدة المشاركة

[ كلاكس اقولوا بطل يلا
هههههههههههههههههه جامده بطل يلا ديه اهو يا ريس اعمل زى مرمر كده و كل حاجه هتتظيط
انت المدرس بتاعك حنين عليك انا كان المدرس بتاعي لما تفصل مني او اعمل اي حاجه مش علي مزاجه كان بيوديني كبري العزيز بالله وما ادراك معم الوقت بيبقي واقف
يعني اسوق وانا طلعه علي الكوبري وواقف يعني كانت بتفصل وبترجع وحوارات زي الفل
بس سيبك المواقف دي هي اللي بتعلم صح
العزيز بالله ده اللى فى الزيتون؟هو انتى من هناك ولا ايه؟؟[/QUOTE]
اينعم من الزيتون

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 14-01-2012, 12:42 PM
الصورة الرمزية fire storm
fire storm fire storm غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب

fire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the roughfire storm is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar مشاهدة المشاركة

العزيز بالله ده اللى فى الزيتون؟هو انتى من هناك ولا ايه؟؟
اينعم من الزيتون [/QUOTE]
بجد والله ده احنا جيران بقى على كده
قديم 20-01-2012, 05:12 AM
الصورة الرمزية hamed2020
hamed2020 hamed2020 غير متواجد حالياً
من انا؟: THE MAGICO

hamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud ofhamed2020 has much to be proud of
للاهمية رد: اول يوم ممارسه عامه فى الزحمه ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamanan2000 مشاهدة المشاركة

انا بقى اول مرة اسوق فيها عربية كانت فى الزحمة فى شارع شبرا وقبل العيد ب10 ايام تخيل بقى الناس والبنى ادمين عاملين ايه
المدرب قالى ولا يهمك هتمشي اقفل الازاز ومتسمعش غير صوتى وركز مع ايدى وتصدق بالله انا فوجئت بنفسي اينعم على اليمين ومعدتش التانى بس مرة فى التانية بالظبط كانوا خمس حصص كلهم فى الزحمة معادا واحدة كانت فى وسط حوارى وشوارع ضيقة يدوب بعدى بالعربية مابينها بصراحة كل اللى شاف سواقتى فى الوقت ده مكنش مصدق انى لسي بتعلم ومكنتش حتى طلعت الرخصة ربنا يباركله المدرب اللى كان معايا راجل فعلا استاذ وبقالى سنتين متعلم ولحد النهاردة لازم اعدى علليه كلا فترة اسلم عليه ربنا يكفيك ويكفينا جميعا شر الطريق
بما انك من شبرا كنت عند مين خلوصي كار و في ناس تانيه علشان محتاج واحد
قديم 20-01-2012, 07:55 AM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold

بسوا يا شباب اولا المدارس بتديك فكرة مبدئية عن السواقة لكن السواقة ممارسة اول حاجة وقبل ما تمشى باللعربية لازم تخلى رجلك تاخد على الدبرياش يعنى اية .......؟؟؟؟؟
يعنى توقف فى مكان مش فى عربيات خالص ولا فى ناس وتوقف العربية خالص وتدى الاول وتطلع براحة وبعد ما تطلع تكرر نفسالحركة دية تانى وتالت وعاشر ومليوووووووووون لحد ما رجلك تاخد على حساسية الدبرياش بتاع عربيتك دى الخطوة رقم واحد
بعد ما رجلك خدت على الدبرياش وبقيت تطلع بسهولة من على الغيار الاول امشى على التانى فى طريق فاضى برضة ومش يكون فية ناس كتير وهات من التانى للاول والاول للتانى لان هما ها دول اساس الغيارات ودى لخطوة التانية
الخطوة التالتة ابدأ امشى فى طرق مزدحمة ملاة واتنين وتالتة لغيت ما تحس انك مش عندك مشكلة انك تمشى فى طرق زى دية
اخر حاجة امشى فى طرق ضيقة رايحة وجاية يعنى مثلا انتى ماشى فى حارة صغيرة ومقبلاك عربية جاية وشوف هتتصرف ازاى فى الموقف ده وربنا يوفق الجميع ويارب اكون افدتكم
قديم 23-01-2012, 10:57 PM
0o_MAGIC_o0 0o_MAGIC_o0 غير متواجد حالياً

0o_MAGIC_o0 will become famous soon enough

بجد يا جماعه جزاكم الله خيرا على المعلومات الاكثر من رائعه بجد

أحل أعضاء فى افضل منتدى ... شكرا لتواصلكم و مشاركتم الطيبه ...

و ربنا يكفى الجميع شر الطريق