العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 07-03-2012, 06:01 PM
الصورة الرمزية محمد$
محمد$ محمد$ غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد الفقير لله
التخصص العملى: هندسة سيارات
هواياتي: ميكانيكا السيارات

محمد$ is on a distinguished road
افتراضي رد: عربيتى الفيرنا اتخبطت وهى لسه جديده بقالها شهرين بس عايز اعرف فانوس امامى واكصدام بكام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko مشاهدة المشاركة

عين وصابتها معلش محدش بيسيب حد في حاله
والحمد لله انها جت علي اد كده
ربنا يباركلك فيها عربيتك محترمه والله بس خلي بالك علي نفسك
وياريت تقرير عن الاوتو بقي بما انك من ملاكها بقالك شهرين
قديم 07-03-2012, 08:49 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيتى الفيرنا اتخبطت وهى لسه جديده بقالها شهرين بس عايز اعرف فانوس امامى واكصدام بكام

ربنا يعوض عليك واهم حاجه ان حضرتك بخير اللي يجي في الريش بقشيش وربنا يكفيك ويكفينا شر الحوادث
قديم 07-03-2012, 10:45 PM
حسام نوبيرا حسام نوبيرا غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

حسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really niceحسام نوبيرا is just really nice

قدر الله وماشاء فعل
قديم 08-03-2012, 12:40 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

معلش قدر الله وماشاء فعل وحمد الله على سلامتك
الفانوس جديد اصلى بيعمل 600 جنيه عند الموزع المعتمد وممكن تمشى حالك بواحد صينى بيعمل 100 جنيه وعن تجربة انا مركبه عندى بس خلفى وما شاء الله بقاله 3 شهور ما شاء الله ومغيرش لونه الاستيراد ممكن يعمل من 200-250 جنيه انت وشطارتك فى الفصال بس تتأكد انه استيراد اصلى مش صينى خلع
بالنسبة للاكصدام جيب واحد جديد او استيراد ورشه امرك لله احسن من التصليح لانه مش هيستحمل والجديد بيعمل 150جنيه الصينى والاستيراد بيعمل 250 جنيه والاسعار بتختلف من واحد للتانى بس ده الرينج بتاعهم
ألف سلامه وقدر الله وماشاء فعل

تونسي بشا (100 100) كالعاده , طب سبلينا حاجه نساعد بيها هاهاهها
جذاك الله كل خير يا تونسي وديما سباق فى الخير

Ahmed Felefel
قديم 13-04-2012, 06:35 PM
modygamal2000 modygamal2000 غير متواجد حالياً

modygamal2000 will become famous soon enoughmodygamal2000 will become famous soon enough

الفانوس الصينى وحش والمية والتراب بتخش جواه ولونه بيتغير بسرعه خليك فى الاصلى لان الاصلى ما فيش احسن منه