العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 06-09-2012, 01:37 AM
Ahmed El-Sabahy Ahmed El-Sabahy غير متواجد حالياً
هواياتي: السيارات

Ahmed El-Sabahy is on a distinguished road
طلب مجرد سؤال

السلام عليكم
لو سمحت عايز اسأل سؤال هل ممكن السفر بعربيات ذات سعة لترية من 1000cc لحد 1400cc و لا حتسخن وتعملى مشاكل؟
و شكرا
قديم 06-09-2012, 03:09 AM
mohamed19 mohamed19 غير متواجد حالياً

mohamed19 will become famous soon enoughmohamed19 will become famous soon enough
افتراضي رد: مجرد سؤال

سافر يا باشا زى ما انتى عاوز انا عربيتى 1200 ومسافر بيها مطروح مرتين من القاهره من غير استراحه زى الفل ومشغل التكيف
قديم 06-09-2012, 03:55 AM
Hafdl21 Hafdl21 غير متواجد حالياً

Hafdl21 will become famous soon enough

انا كل اسبوع في راس البر بعربيتي ال 128 بروح من المنصوره باخد الطريق في ساعتين
وبلف في البلد ساعتين وبسيبها ترتاح ساعه واورح في ساعتين احسب بقا بتفضل دايره كام ساعه هيا 1100 سي سي
قديم 06-09-2012, 12:20 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

انا عربيتي ماروتي 800cc وبسافر بيها اسكندريه وبرجع في نفس اليوم بس المهم متغطش علي العربيه زياده عن اللزوم يعني متمشيش بالسرعه القصوي بتاعه العربيه يعني خلي ماشي مريح الماتور وعلي فكره السفر احسن من المش جوه المدينه يعني لو مشوار 3 ساعت جده المدينه يستهلك العربيه اكتر من السفر بيها 3 ساعات بس ده في حالة انك راعيت السياره ومضطش علي الماتور ممكت تسافر بيها 10 ساعات مفيش مشكله