العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 03-09-2012, 09:54 AM
MMIBRAHIM MMIBRAHIM غير متواجد حالياً

MMIBRAHIM will become famous soon enoughMMIBRAHIM will become famous soon enough
افتراضي ينفع اي ماية خضرا

السلام عليكم
جزاكم الله خيرا

انا عندي عربية اكسنت 2010
وعندي ماية خضرا في الراديتير
حبيت اشتري جركن ماية خضرا يا تري ايه افضل نوع واجيب اي جركن ماية خضرا وخلاص ولا في انواع مختلفة منها

وشكرا
قديم 03-09-2012, 10:22 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ينفع اي ماية خضرا

موبيل بـ 40 جنية 4 لتر

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 03-09-2012, 10:24 AM
MMIBRAHIM MMIBRAHIM غير متواجد حالياً

MMIBRAHIM will become famous soon enoughMMIBRAHIM will become famous soon enough

مشكور يا باشا
بس انا سالت عليه وانا بفول الصبح قاللي ب 67 الاربعة لتر
وب 18 اللتر الواحد ياتري هو دا ولا تقصد حاجة تانية عشان فرق السعر كبير
وشكرا مرة تانية
قديم 03-09-2012, 11:36 AM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

انا اشتريت موبيل قبل كده كان 42 جنيه وسئلت عليه من فتره قريبه لقيته ب 65او ما يقرب من زلك بس انا اعتقد انه فيه منه تركيزات مختلفه
يفضل تروح التوكيل بتاعك وهلاقي هناك الميه تقريبان بنفس السعر بتاع موبيل وهيكون أأمن لانه بتكون نفس الميه اللي موجوده في الريداتر