العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > Tiggo

قديم 28-08-2012, 05:23 PM
Tharwat elsayed Tharwat elsayed غير متواجد حالياً

Tharwat elsayed will become famous soon enough
افتراضي لم استلم التيجو

ذهبت اليوم لاستلم التيجو فوجدت بها خربشه في الاربع ابواب والرفرفان الاماميان فاتعقدت وقولت مش هستلم وكمان صاحب المعرض اخبرني ان خط الانتاج واقف لانهم ممكن ينزلوا موديل 2013 ومش هيقدر يجبلي غير العربيه دي ولو مش عجباك ممكن تنتظر اسبوع لما نشوف ايه اللي هيتم في الانتاج ولو الخربشه مضايقاك ممكن اديهالك وش بولش ياريت تدوني رايكم خاصة اني لقيت تقفيل التيجو زي الزفت مش زي العربيات الاستيراد الكوري كيا وشفورليه وهونداي
قديم 28-08-2012, 05:40 PM
firstknight_eg firstknight_eg غير متواجد حالياً

firstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of lightfirstknight_eg is a glorious beacon of light
افتراضي رد: لم استلم التيجو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tharwat elsayed مشاهدة المشاركة

ذهبت اليوم لاستلم التيجو فوجدت بها خربشه في الاربع ابواب والرفرفان الاماميان فاتعقدت وقولت مش هستلم وكمان صاحب المعرض اخبرني ان خط الانتاج واقف لانهم ممكن ينزلوا موديل 2013 ومش هيقدر يجبلي غير العربيه دي ولو مش عجباك ممكن تنتظر اسبوع لما نشوف ايه اللي هيتم في الانتاج ولو الخربشه مضايقاك ممكن اديهالك وش بولش ياريت تدوني رايكم خاصة اني لقيت تقفيل التيجو زي الزفت مش زي العربيات الاستيراد الكوري كيا وشفورليه وهونداي
الحمد لله علي كل شيء ، وكل تأخيره وفيها خيره ، بس أنا عندي شوية ملاحظات مدام في خربشة في البوية يبقي حضرتك ما تستلمش ، ولا بولش ولا اي حاجة، انت دافع فلوس ومن حقك تاخد الحاجة 100 100. انا لسه مكلم ابو الفتوح (التوكيل) قالي الكلام ده مش صح، أولا الانتاج شغال عادي ومفيش اي توقف فيه، والموديل الجديد لسه ما اتحددش هيتغير شكله ولا لأ هو بيقولك الكلام ده عشان تاخد العربية ديه. كلمه قوله أنا عاوز عربية تانية بسرعة أو هسحب فلوسي وروح عند حد يقولك الحق، مش تلبيس وخلاص.

التعديل الأخير تم بواسطة firstknight_eg ; 28-08-2012 الساعة 05:45 PM
قديم 28-08-2012, 07:39 PM
Tharwat elsayed Tharwat elsayed غير متواجد حالياً

Tharwat elsayed will become famous soon enough

الف شكر يا باشا انك نورتني
قديم 28-08-2012, 08:10 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

انا لو مكانك مش هاستلم طبعا

مش بعيد تكون السيارة دى مشيت شوية كمان

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 28-08-2012, 08:15 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute

اكيد طبعا متستلمش شكله عايز يخلص من العربيه دي