العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 22-07-2012, 12:07 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
للاهمية نداء الى mr / astra

اولا احب اسلم على حضرتك واقولك رمضان كريم
ثانيا كنت عاوز اعرف من حضرتك مركز خدمة كويس وحنين يكون بيشتغل فى العربيات القديمة لان زى ما حضرتك عارف انا معايا 131 موديل 83
لانى كنت عاوز اضبط الماتور وميكانيكا العربية
فى انتظار الرد منك
قديم 22-07-2012, 12:30 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نداء الى mr / astra

كل سنة وحضرتك بالصحة والسلامة
والميكانيكية المحترمين موجودين بس اية المشاكل اللى عندك انا معرفش عنها حاجة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 22-07-2012, 01:07 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: نداء الى mr / astra

انا معايا 131 موديل 83 لما بدور العربية الماتور بيتهز جامد اوى وبيخبط فى كابوت العربية
ولما الماتور يكون داير بحس انة خلاص بيفصل وبيرجع يشتغل تانى وبيفضل كدة لحد ما يفصل ويوقف خالص انا لسة مغير البطارية وكمان فى ترشيح زيت على الماتور مع انى لسة مغير الجوان واخيرا فى صوت الشكمان عالى
......................... ....
انا عاوز الماتور يهدى شوية ويكون ناعم وصوت الشكمان كمان هل ده ممكن والعيوب دية من اية