العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 09-07-2012, 11:57 AM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold
افتراضي جيب جيب نفسى فى كهربائى بيفهم يكون بيشتغل فى الجيب فى اسكندريه

السلام عليكم
كل سنه وحضراتكم طيبين ورمضان كريم

جماعه انا نفسى أمنية حياتى ألاقى كهربائى بيفهم فى الجيب شيروكى 93 فى اسكندريه كل ما اوديها لكهربائى يبوظ الدنيا ويطلع حماااااااااااااار
عندى النور العالى الشمال اللى شغال واليمين مش شغال والأنيل من كده وانا ماشى ومولع النور العالى بيقعد يولع ويطفى مع نفسع كأنى مشغل الرعاش والرعاش اصلا مش شغال بجد اتخنقت
تخيلوا روحت قبل كده لكهربائى عشان يصلح الموضوع ده خد 170 جنيه ومع ذلك المشكله رجعت تانى !
بس للأسف مخدش بالى غير بعد شهر لما كنت سايق بليل ومشغل النور العالى

أرجوكم عايز كهربائى بيفهم فى الجيب شيروكى لانى العربيه ى الكهرباء بتاعتها معقده واى غلطه بتكلفنى كتير اوى

قديم 09-07-2012, 06:32 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جيب جيب نفسى فى كهربائى بيفهم يكون بيشتغل فى الجيب فى اسكندريه

حضرتك عندك فى قسم بروفشنلز فى قسم ملاكى إسكندرية أسماء كهربائية كتير لكن أنا أرشح لك واحد إسمه أمين القصراوى موجود بياناته فى القسم المشار إليه ، وماتمشيش من عنده إلا بالليل وبعد مايطمنك على كل حاجة ، وهو بصراحة كهربائى عبقرى
بس نصيحه ماتخليش أى حد من الصنايعية اللى عنده يمد ايده فى الشغل إلا بإشرافه
وبعدين قول له أنا جى لك من طرف مصر موتورز وهايعمل معاك الواجب

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 11-07-2012, 12:08 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

حضرتك عندك فى قسم بروفشنلز فى قسم ملاكى إسكندرية أسماء كهربائية كتير لكن أنا أرشح لك واحد إسمه أمين القصراوى موجود بياناته فى القسم المشار إليه ، وماتمشيش من عنده إلا بالليل وبعد مايطمنك على كل حاجة ، وهو بصراحة كهربائى عبقرى
بس نصيحه ماتخليش أى حد من الصنايعية اللى عنده يمد ايده فى الشغل إلا بإشرافه
وبعدين قول له أنا جى لك من طرف مصر موتورز وهايعمل معاك الواجب
متشكرجدا يا استاذ نبيل على سرعة رد حضرتك واهتمامك
بس اهم حاجه الراجل ده يكون بيشتغل وبيفهم فى الجيب شيروكى لان العربيه دى معقده كل وا اروح لكهربائى عشان يشغلى حاجه لازم يوقفلى حاجه تانيه لدرجة انى اتعقد وبقيت مش عايز اظبط الكهرباء اللى فيها حاليا التكييف واقف بالاضافه لمشكله النور العالى اللى اتكلمت عليها ومن اللى شوفته من الكهربائيه مش عايز اعملهم لان العربيه حاليا تمام باستثناء المشكلتين دول خايف اروح لحد يبوظلى حاجه تانيه

قديم 12-07-2012, 10:42 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

عايز رأيى
أحسن لو تروح بالعربية للتوكيل بتاعها لو موجود فى إسكندرية
وهمه أكتر ناس هايبقوا فاهمين فيها ولو بوظوا حاجة هاتبقى دى مسئوليتهم
صحيح هايبقوا غاليين شويه ، بس إنت هاتبقى متطمن

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية