العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 01-07-2012, 03:29 PM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
للاهمية تركيب سماعات جديدة .... نصيحة :(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...مبدئياً أنا معايا عربية لانوس 2008 وديتها تتغسل بقا علشان كنت رايح فرح والعربية كانت متبهدلة .. المهم يعني اتغسلت تمام بس الراجل غسلها بذمة شوية وخرجت العربية من تحت ايده بتخرف كلاكس بيهبل وساعة وأخيراً المصيبة الكبرى ... السماعات 3 مبقوش بيشتغلوا و1 فقط هيا اللي شغالة وبتخروش وحاجة قرف يعني
المهم قررت بإذن الله هغيرها هيا والكلاكس

انا دلوقتي مش عارف أي حاجة عن السماعات بس لما قريت الموضوعات في القسم استقريت على البايونيير كأفضل نوع بإذن الله ,,, دلوقتي أنا محتاج أعرف هجيب مقاتس كام لاني مش هغير حاجة في العربية وهجيبها نفس المقاس ؟ وكمان أعرف هحتاج إيه تاني غير السماعة ..؟ وياريت لو مفيهاش إزعاج الأسعار
أرجو الرد ضروري علشان ناوي أشتري بكرة ان شاء الله
قديم 01-07-2012, 04:39 PM

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
افتراضي رد: تركيب سماعات جديدة .... نصيحة :(

يعني الردود هتبقى امتى :
قديم 01-07-2012, 09:22 PM
Dr . Forti Dr . Forti غير متواجد حالياً

Dr . Forti is on a distinguished road

اقولك انت ممكن تصبر عليها شويه هتتظبط .. انا بردو مرة بعد ما غسلت العربية لخبطت كذه حاجه بس ظبطت لوحدها

اما بقى لو عايز تجيب سماعات فعندك JBL 300Watt ناس كتير بتشكر فيها

قديم 01-07-2012, 10:07 PM

شكرا على الاهتمام يا معلم ... انا صبرت عليها واشتغلت واحدة كمان اللي ورا شغالين اللي عند الباب مفيش فيهم اي امل

قديم 01-07-2012, 10:08 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eaglenest مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...مبدئياً أنا معايا عربية لانوس 2008 وديتها تتغسل بقا علشان كنت رايح فرح والعربية كانت متبهدلة .. المهم يعني اتغسلت تمام بس الراجل غسلها بذمة شوية وخرجت العربية من تحت ايده بتخرف كلاكس بيهبل وساعة وأخيراً المصيبة الكبرى ... السماعات 3 مبقوش بيشتغلوا و1 فقط هيا اللي شغالة وبتخروش وحاجة قرف يعني
المهم قررت بإذن الله هغيرها هيا والكلاكس

انا دلوقتي مش عارف أي حاجة عن السماعات بس لما قريت الموضوعات في القسم استقريت على البايونيير كأفضل نوع بإذن الله ,,, دلوقتي أنا محتاج أعرف هجيب مقاتس كام لاني مش هغير حاجة في العربية وهجيبها نفس المقاس ؟ وكمان أعرف هحتاج إيه تاني غير السماعة ..؟ وياريت لو مفيهاش إزعاج الأسعار
أرجو الرد ضروري علشان ناوي أشتري بكرة ان شاء الله
السماعات السونى او البايونيير زى الفل
والمقاس بالظبط لما تروح المحل
السماعتين تقريبا ب 180 تقريبا
المدورة مش بيضاوى
البيضاوى بتبدأ من 280 إلى 500