العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 01-06-2012, 08:34 PM
سلفيه سلفيه غير متواجد حالياً

سلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond repute
افتراضي أنا اسف ياريس : اقنعوا الناس بالمقاطعة لو فشلتوا باقناعهم بشفيق .. والإعلام سيخدمنا جيداً

أنا اسف ياريس : اقنعوا الناس بالمقاطعة لو فشلتوا باقناعهم بشفيق .. والإعلام سيخدمنا جيداً

Date: 2012-06-01 18:04:59

نشرت صفحة أنا يا ريس المعروفة بدعمها للرئيس المخلوع محمد حسني مبارك والتي تسعى دائماً لتشويه التيارات الإسلامية والحركات الثورية , نشرت نداءاً لأتباعها قائلة :
( يا رجالتنا .. اللي يزرجن معاكم ومش هيقتنع بشفيق .. خلوه يقاطع .. المقاطعة في صالحنا 100 % والإعلام معانا في الموضوع ده بشكل كبير جداً شدوا حيلكم بقى )
وهو ما يؤكد أن النداءات التي تخرج الآن لمقاطعة الانتخابات هي دعوات تخدم النظام السابق ليعود مرة أخرى لظلمه وجبروته وتعود مصر مرة أخرى في أيدي اليهود وأمريكا .

قديم 01-06-2012, 08:39 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا اسف ياريس : اقنعوا الناس بالمقاطعة لو فشلتوا باقناعهم بشفيق .. والإعلام سيخدمنا جيداً

أنا عاوز أفهم

إزاى المقاطعه هتفيد الفريق

على الرغم إن فيه كشوف إنتخابات

وبيقولوا مفيهاش أدنى تزوير

-------------------

ملحوظه

المقاطعه زيها زى أما أروح أنتخب

وأبوظ صوتى

فبدل ما أروح وأبوظ صوتى

طالما أن مش عاوز أنتخب حد

يبقى إيه مشكلة المقاطعه

مع تواجد الشفافيه

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير
قديم 01-06-2012, 11:36 PM
سلفيه سلفيه غير متواجد حالياً

سلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond reputeسلفيه has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا اسف ياريس : اقنعوا الناس بالمقاطعة لو فشلتوا باقناعهم بشفيق .. والإعلام سيخدمنا جيداً

المقاطعه
هتقلل
اللى رايحيين ينتخبو

فى حين
ان شفيق والفلول والحزب الوطنى
بيحاولو يجمعو اكبر قدر
من الاصوات

وبكده
يكون الاصوات اللى رايحه معظمها
ليه
قديم 01-06-2012, 11:47 PM
الصورة الرمزية tacker
tacker tacker غير متواجد حالياً

tacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samirayad مشاهدة المشاركة

أنا عاوز أفهم

إزاى المقاطعه هتفيد الفريق

على الرغم إن فيه كشوف إنتخابات

وبيقولوا مفيهاش أدنى تزوير

-------------------

ملحوظه

المقاطعه زيها زى أما أروح أنتخب

وأبوظ صوتى

فبدل ما أروح وأبوظ صوتى

طالما أن مش عاوز أنتخب حد

يبقى إيه مشكلة المقاطعه

مع تواجد الشفافيه
اعتقد ان اللى مش عاوز يروح هم من انتخبوا حمدين وابو الفتوح والعوا أى حوالى 8 مليون ..ولكن اللى انتخبوا شفيق(5 مليون) فهم اشد الحريصين على الذهاب للأعاده وأشد الحريصين على نشر موضوع عدم الذهاب داخل الخصوم لأن لو نصف ال 8 مليون قاموا بتأييد مرسى وده طبيعى لأنهم لن ينتخبوا شفيق ولوعلى جثثهم ..سوف يفوز مرسى بالطبع ..وهذا معناه موتهم اكلينيكيا ..ولذلك فهم يقاتلون على حكاية عدم الذهاب ومقاطه الأنتخابات أو ابطال الأصوات الثائرة وكل ده يصب فى مصلحتهم..
لازم تروح تنتخب يا هندسة واستخير ربنا .. والله المستعان
انا هنتخب مرسى كرها فى شفيق وحبا للثورة (مجبر أخاك لا بطل) انا شايف ان ده واجب ..

Tarek