العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 16-05-2012, 04:19 AM
omarion88 omarion88 غير متواجد حالياً

omarion88 is on a distinguished road
افتراضي انا امامي يوم لاستلام النترا 2012 ارجو الردووووووووووووووووود

الناس كرهتني في العربيه موضوع الثبات مجنني انا مش بعدي 120 بس خايف من حوار الئبات حد معاه العربيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
قديم 16-05-2012, 05:08 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا امامي يوم لاستلام النترا 2012 ارجو الردووووووووووووووووود

انت قصدك النترا الجديدة اللى هى 2012
اصلى لو هى تبقى مصيبة لانى العربية ميختلفش عليها اتنين معلش 120 اية اللى بتتكلم فيها العربية بتجيب لحد 160 وكانك ماشى على 100 يا استاذ لو سمحت جرب العربية وهتشوف انى كلامى مظبوط مية المية ان شاء الله
وبعدين العربية مع عمى يعنى بسوقها بحس انى فى غرفة منعزلة عن العالم قمة فى الهدوء وقمة فى الثبات لو ركبت التويوتا او الباسات هتعرف انى مفيش فرق فى الثبات بين العربيتين دول والالنترا ومش مبالغة معلش انا مجرب عربيات كتير جدا وعارف يعنى اية ثبات فى العربية عموما العربية ممتازة وياريت تجيبها سترونيك والف مبروك
قديم 16-05-2012, 05:34 AM
omarion88 omarion88 غير متواجد حالياً

omarion88 is on a distinguished road

شكرااااااااااااااااااااا طمنتني
قديم 16-05-2012, 06:30 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

انا من ملاك السياره من 6 شهور وموضوع الثبات ده خزعبلات
قديم 16-05-2012, 06:36 AM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute

اعتقد انك سمعت الكلام دة عن الاكسنت مش الالنترا ؟