العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

قديم 16-05-2012, 02:53 AM
echonight echonight غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب أطفال

echonight will become famous soon enoughechonight will become famous soon enough
افتراضي ممكن تكون أسطوانه الدبرياج؟

أنا معايا أوبترا شريها عامله 15 الف و دلوقتي عامله 18500 و أستخدامي ليها خفيف جدا أخر مره وانا مسافر شميت ريحه شياط قولت اكيد مش عندي بس لما دخلت في الزحمه الريحه بدأت تزيد قولت أكيد عندي المهم فجاه بعد اشاره المرور ما فتحت جيت أجيب الأول في التاني لاقيت صوت الموتور بيعلي و العربيه مبتسحبش قعدت كده يجي 5 دقائق مش عاوزه تسحب و عديت علي بنزيه أغير زيت الراجل برده شم ريحه الشياط وقالي غالبا الاسطوانه المهم وقفت العلابيه شةيه و طلعت بيها مشوار سفر مشيت عادي و السحب كان عادي بس قرب موصلت لاقيت ريحه الشياط راجعت تاني
أيه رأئيكوا يا تري من أيه و أروح بيها التوكيل ولا أشوف ميكانيكي كويس؟
قديم 16-05-2012, 04:17 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن تكون أسطوانه الدبرياج؟

هو صعب انها تكون اسطوانة بس سؤالى انت حرقت جامد اوى على اى غيار مثلا لحد 6000 ار ام بى
او جبت مارشدير على جامد اوى
بس عموما متسكتش وحرام عليك توديها عند ميكانيكى الا اذا كنت تعرف واحد كويس اوىاوى لانى العربية فى الضمان والتوكيل افضل
قديم 16-05-2012, 09:53 AM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

لو حرارة العربية بتعلى

يبقى شوف الحرارة الاول

بعد كدة الاسطوانة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 16-05-2012, 10:37 AM
echonight echonight غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب أطفال

echonight will become famous soon enoughechonight will become famous soon enough

الحراره عاديه جدا.ومعلتش خالص.أنا ممكن أحرق علي النقله بس معتقتش أني حرقت ل 6000
قديم 16-05-2012, 10:48 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

توكيل طبعا انت عامل 18000 يعني لسة في الضمان وحرام توديها لاي ميكانيكي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima