العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى الاطباء

نادى الاطباء خاص بالموضوعات الطبية التى يضعها المتخصصون خدمة لباقى الاعضاء

قديم 19-05-2009, 11:38 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute
افتراضي الى اطباء المنتدى و ارجو الرد ...

اولا تحياتى لكل اطباء المنتدى و ربنا يجعل بأيديهم الشفاء لكل مريض .....

ثانيا سؤالى و الحمدلله ليس عن مرض او الم و لله الحمد و لكن هو سؤال عن نوع معين من الأدويه حارقه الدهون (fat burnning) الا و هو ال lipo 6 black و هو على ما اعتقد انه منتج جديد و لم يدم سوى شهرين و هو صناعه امريكيه ..... فأرجو من كان يعرف عنه شئ ان يكتبلى ما اعراضه و هل هو خطر على مريض الضغط ام لا ؟؟؟ و ارجو ايضا ان تكون المعلومات عنه معلومات شخصيه و مؤكده و الا تكون منقوله من النت حيث اننى قرأت المعلومات التى على النت و هى غير مفيده لى كثيرا حيث ان البعض يعارض ان يأخذه مرضى الضغط العالى و البعض لا يعارضه مع هؤلاء المرضى .....
و ايضا اريد معرفه سعره ان كان متواجد بمصر ........ و بتمنى انه لو موجود عند حد معرفه من اعضاء المنتدى انه يسمحلى بقراءه النشره الخاصه به او يكتبها بالموضوع ده ,,,,,,,

انا عارف انى بتقل عليكم بس انا محتاج ل fats burning يكون كويس و بعيد عن الضغط لأن ضغطى فى معظم الأحيان مرتفع .......

و لكم جزيل الشكر و الموده و الأحترام ,,,,,,

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 20-05-2009, 06:22 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الى اطباء المنتدى و ارجو الرد ...

شريف

ليس عندى أى معلومات عنه حاليا و لكن اعطينى فرصه يومين تلاته لدراسته و اعطائك فكره عامه

من على النت ! و لا تنسى ان الاطباء لهم نظره تانيه فلا تقلق ! أنا بس مسافر العمل اليوم اتشاء الله

وبعدين يحلها الحلال ! بس ابقى اشترى علبتين لك و لى ! دانا حبيبك برده !ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan
قديم 20-05-2009, 11:13 AM

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

يا دكتور انا شاكر ليك سرعه الرد و الأهتمام و كتر خيرك يا باشا على مجهوداتك .....
و اكيد انت يا باشا واضح من الصوره انك سمارت و مش هاتحتاج حارق للدهون هههههههه و عموما علشان انت حبيبى ممكن ابقى اديك من الدهون اللى عندى ههههههه

قديم 20-05-2009, 06:13 PM
الصورة الرمزية د.محمود صلاح
د.محمود صلاح د.محمود صلاح غير متواجد حالياً
من انا؟: تجارة
التخصص العملى: تجارى
هواياتي: سيارات

د.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant future

أنا أعرف ادوية تقليل الكوليستيرول فى الدم والتى تؤخذ مع ادوية الضغط للمرضى ذوى الوزن الزائد لتقليل مخاطر تصلب الشرايين والجلطات والعياذ بالله
قديم 20-05-2009, 06:40 PM

دكتور محمود .... شكرا لأهتمامك , بس الحمد لله انا ماعنديش كوليسترول زياده ... انا بس عايز نوع من الأنواع الحارقه للدهون و تؤخذ مع لعب الرياضه لتقليل الدهون بنسبه سريعه ..... و لك جزيل الشكر .