العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 19-04-2012, 06:58 AM
استاذ احمد استاذ احمد غير متواجد حالياً

استاذ احمد is on a distinguished road
Angry كرهت السواقة فيات 127 او اي سياراة قديمة مش بسب الاعطال بل بسب الناس

موضع بدا من سنة 2012 الموضع دة بتكرر معية كتير
ركبت 127 ورحتة بية مشوار مع اسراتي القي واحد عمل يتريق علية وبيتشم فية و في اسراتي وهو معاة فيرنا وشباب جوة العربية اية ياجدو العربية دية هتنفجر بيك انتا وناس المعك وجري وطبعا مقدرتش اجيبة بصراحة اتحرجت اوي من الحصل دة بذات حصل قدم اسراتي
2-مسافر علي الطريق مصر اسكندراية الصحروي ولقي برضو الانترا معدية من جنبي
وفية شباب وبنات رح جية من جنبي وقال يارجل يا انتيكة ازي هتسفر بعربية دية انتا هتموت ومش هتصول وطبعا برضو البنات المعاهم برضو بتريقو وبيقول بقولك اية ياجدو مع اني عندي 18 سنة ممكن تديني العربية دية وهديك بدلة موتسكل صيني وهيمة في قمت ضحك وسخرية وبعدين جري وطبعا مقدرتش اجيبة ساعتة كرهت السواقة والي عايز عربية اخر موقف وهو رجعين من فرح وطبعا اتنكد علية لقيت واحد اكسنت 2000 وبرضو جية من جنبي وعمال يدب علي ساج العربية طبعا انا افتكرت دة حرامي وبكل بجاحة لقيتة بقول انا مش حرامي بس بدب ايدي علي العربية
هتستحمل دبة ايدي طبعا غضبت جدا وبعد مدب ايدة لقيتة حدف بيظ مع اصاحبة علي العربية وبيقول اديني برمي بيض علي العربية عشان شكلة بيقا احسن واما رمي بيضة علية وجري طبعا اتخنقت وحلفت المرضي مش هسيبة اما حظي لقيت جنبي مفتح صليبة اما جيت من ورة العربية طبعا مش وقف بعربية حدفت علية المفتح ام اتكسر زجاج عربيتة الخلفي وبعدة كسرت وجيرت حسيت اني خدت حقي وفي نفس الوقت مضيق اوي عشان الموقف دة حصل قدام اسراتي و موضع اتكرر كتير معاية
ومع اسراتي لنا نصف اسراتي معهم عربيت قديمة برضو بيحصل مع نفس الي بيحصل معاية وانا من ساعتة ركن العربية وحلفت مسوق عربية قديمة تاني
1-نفسي افهم لية كل واحد مع عربية حديثة ينزل يتشم ويتريق علي غلبان المعاة عربية قديمة زي فيات
2-انتا لو مكاني هتعمل اية وصدقوني الموضع دة بجد
قديم 19-04-2012, 07:07 AM
king speed king speed غير متواجد حالياً

king speed will become famous soon enoughking speed will become famous soon enough
افتراضي رد: كرهت السواقة فيات 127 او اي سياراة قديمة مش بسب الاعطال بل بسب الناس

ولها عندك حق بس الموضع دة بيعملو الشباب سافل الواخد عربية من ورا ابوة وركب معاة ناس ازبل منة وبيشتمو في خلاق للة بس صراحة انا زعلت اوي علي موضع البيض دة انا لوكنت جيبتة كنت كسرت العربية بتاعتة وهنزل ضرب فية لحد مناس تتلم وتفضي المشكلة واتصل بحكومة وبلغ عنة
ربنا يعوضك
قديم 19-04-2012, 07:36 AM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold
افتراضي رد: كرهت السواقة فيات 127 او اي سياراة قديمة مش بسب الاعطال بل بسب الناس

ولا تزعل نفسك يا أستاذ أحمد انا حصلت معايا ابقل كدا مرتين ايام لما كان معايا بيجو 305 بس كانت متشحورة من برا و في المرتين لبست العيال في عامود الكهربة : fun_broken:
قديم 19-04-2012, 09:32 AM
الصورة الرمزية ramy01011
ramy01011 ramy01011 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: HR Officer

ramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant futureramy01011 has a brilliant future

و الله العيب في البلد اللي بتخلي سعر العربيات في مصر يوصل للحال ده انا عايش في دبي من كام يوم زميل ليا قال لي تعالي ننزل السوق عايز اشتري عربية للمدام تودي العيال و المدرسة و تجبهم بيها اشترينا كريستالة موديل 2000 GLX ,و حالتها نضيفة جدا عارفين اشتريناها بكام ب 5000 درهم عارفين دي بتتباع في مصر بكام موش اقل من 55 الف جنية .

بس بردو ميمنعش ان اخلاق العيال اللي قابلوك زي الزفت و بعدين متنساش ان معاك دبابة موش عربية يعني انت لو بعربيتك لمست اي عربية فيهم هتخرشمها و انت عربيتك هتطلع ولا الهوي فكرتني بأيام 132 لما كنت بدخل زفة وسط اصحابي كانوا بيقلقوا مني .
قديم 19-04-2012, 09:42 AM
حمادة ونور حمادة ونور غير متواجد حالياً

حمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the roughحمادة ونور is a jewel in the rough

يا استاذ احمد دى عيال قليلة الادب وكل واحد بيتكلم بالطريقة اللى اتربى عليها ومش حاجة جديدة انتا فى مصر يعنى اى شىء ممكن ::: امال انا كرهت السواقة ليه بسبب اسلوب الناس السىء وعمالين نقول بلاش ننتخب حد من الفلول علشان ده من ايام مبارك ده احنا عايزين واحد اسوء من مبارك علشان ده هو اللى هيرعبنا علشان احنا شعب مش بيجى الا بالعين الحمرا واسف على الاطالة