العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 11-04-2012, 02:50 AM
الصورة الرمزية Oussama
Oussama Oussama غير متواجد حالياً

Oussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really nice
Talking لادا 2107 اوتوماتيك ؟؟ انا اتخضيت O o

سلام عليكم

مرة ماشى فى الشارع بحب اتفرج على العربيات اللى ماشية و بحب اتفرج على حالة كل واحدة

بصيت لقيت لادا قولت اية يعنى ما هى ملية البلد عادى خد و عدى حظى بقا ان العربية هدت شوية علشان كان فى قدمها عربية بتركن

بالصدفة البحتة لقيت فتيسها اوتوماتيك ...... انا اتخضيت الصارحة ف بسرعة اوى لفيت النحية التانية اشوف الدوسات لقيتهم اتنين اتخضيت اكتر و اكتر

انا عارف اعرف صحبها عمل فيها كده ازاى و فى حد من الاعضاء شاف الموضوع ده قبل كده

و شكراا
قديم 11-04-2012, 03:06 AM
taklaloveu taklaloveu غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه فى شركة الفامون للأدويه

taklaloveu has a spectacular aura abouttaklaloveu has a spectacular aura abouttaklaloveu has a spectacular aura about
افتراضي رد: لادا 2107 اوتوماتيك ؟؟ انا اتخضيت O o

انا شوفت صوره لعربيه لادا بفتيس اوتو .. لكن الصراحه عمرى ماشوفتها لايف .. تفتكر حضرتك دى علامه من علامات الساعه .. ولو كدا تبقى الساعه كام ؟؟
قديم 11-04-2012, 03:12 AM
الصورة الرمزية Oussama
Oussama Oussama غير متواجد حالياً

Oussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really niceOussama is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة taklaloveu مشاهدة المشاركة

انا شوفت صوره لعربيه لادا بفتيس اوتو .. لكن الصراحه عمرى ماشوفتها لايف .. تفتكر حضرتك دى علامه من علامات الساعه .. ولو كدا تبقى الساعه كام ؟؟
هههههههه الساعة عندى بايظة

و الله انا قولت الشركة بتضحك علينا و بتنزلنا المنيويل علشان تقرفنا

بس الصورة مش باينة فيها الدوستين
قديم 11-04-2012, 08:30 PM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold

انا يا جماعة شفتها بعينى عندنا فى طنطا من سنة تقريبا و كنت مش مصدق نفسى بس عرفت انها كانت بتنزل كندا اتوماتيك.
قديم 08-06-2012, 03:08 AM
الصورة الرمزية Muhammad A
Muhammad A Muhammad A غير متواجد حالياً

Muhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond reputeMuhammad A has a reputation beyond repute

عادي جدا بشوفها كتير وفي وحده في الشارع اللي ورانا
بس 2105
مش 2107