العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 07-04-2012, 10:08 PM
donhorus donhorus غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم

donhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of light
عاجل ياجماعه محتاج ردكم ضرورى بجد انا تعبت

ياجماعه الحمدلله انا معايا فيرنا 2012 GLS ومن ساعة ما جبتها مش بعرف انام بسبب الهسهس بتاع السرقة ومش مخلينى اعرف انام المهم انى اكتشفت الانذار اللى فى العربيه لو قفلت العربيه بالريموت وفتحتها بالمفتاح بتزمر ما عدا شنطه العربيه بتتفتح عادى جدا المهم انا محتاج اعمل شوية حاجات تخلينى اعرف انام
عايز انذار يفصل طرمبة البنزين وتصل على الموبايل فى حالة كسر الزجاج او فتح الشنطه ويكون سعره حنين اوى لانى بصراحه على الجنط
واللى عنده فكره تخلينى اعتمد على الانذار بتاع العربيه واوصله انه يفصل طرمبة النزين يبقى ياريت ونوفر تمن الانذار

Sway with me :ff5a 34af6efef0e643e
قديم 07-04-2012, 10:24 PM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ياجماعه محتاج ردكم ضرورى بجد انا تعبت

من الواضح ان الهسهس عندك عالى قوى . بس معاك حق الواحد بيسمع ويشوف بلاوى ربنا يستر
هات كلابش دركسيون ودة فية ميزة جامدة جدا . ان الكلابش ظاهر يعنى الحرامى هيشوف الكلابش قبل ما يفتح العربية . وللعلم الحرامى عاوز يسرق العربية خلال د قيقتين من فتحها وفى الحالة دى هيخاف لان العربية هتاخد معاة وقت زيادة
الكلام دة اكيد وعن تجربة انا عندى لانسر بومة ومركب الكلابش و جارى راكن جنبى و معاة فيات تمبرا يوم 15/3/2012 عربيتو اتسرقت وكنت راكن جنبة اعتقد ان الحرامى شاف الكلابش فى عربيتى قال بلا وجع دماخ
اما بخصوص فصل طرمبة البنزين عن طريق زرار دى سهلة قوى بس التوكيل لو شاف الوصلة هيخرج السيارة برة الضمان وغبور بيتلكك
وربنا يحفظك و يحفظنا
وتقبل مرورى
قديم 07-04-2012, 10:58 PM

donhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of lightdonhorus is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahany مشاهدة المشاركة

من الواضح ان الهسهس عندك عالى قوى . بس معاك حق الواحد بيسمع ويشوف بلاوى ربنا يستر
هات كلابش دركسيون ودة فية ميزة جامدة جدا . ان الكلابش ظاهر يعنى الحرامى هيشوف الكلابش قبل ما يفتح العربية . وللعلم الحرامى عاوز يسرق العربية خلال د قيقتين من فتحها وفى الحالة دى هيخاف لان العربية هتاخد معاة وقت زيادة
الكلام دة اكيد وعن تجربة انا عندى لانسر بومة ومركب الكلابش و جارى راكن جنبى و معاة فيات تمبرا يوم 15/3/2012 عربيتو اتسرقت وكنت راكن جنبة اعتقد ان الحرامى شاف الكلابش فى عربيتى قال بلا وجع دماخ
اما بخصوص فصل طرمبة البنزين عن طريق زرار دى سهلة قوى بس التوكيل لو شاف الوصلة هيخرج السيارة برة الضمان وغبور بيتلكك
وربنا يحفظك و يحفظنا
وتقبل مرورى
ياباشا الف شكر على ردك اما بالنسبه للهسهس قولى اعمل ايه من الحاجات اللى بتحصل وبالنسبه لموضوع الضمان انا عندى يغور الضمان بتاع غبور وال ان العربيه يحصلها حاجه وطبعا فى الاخر ربنا يسترها معانا كلنا بس ماتعرفش ازاى تتعمل طريقة الطرمبة دى

قديم 07-04-2012, 10:59 PM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute

توكل على الله
قل لن يصيبا الا ما كتب الله لنا
وخلى ايمان بالله كبير وخوش انام واتكل على الله ولو لا قدر الله العربية مكتوب ليها انها تتسرق والله لو مصر كلها نامت جنبها لحتتسرق
بطل الهسس ده واتكل على الله وميبقاش ايمانك ضعيف
قديم 07-04-2012, 11:29 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

توكل على الله
قل لن يصيبا الا ما كتب الله لنا
وخلى ايمان بالله كبير وخوش انام واتكل على الله ولو لا قدر الله العربية مكتوب ليها انها تتسرق والله لو مصر كلها نامت جنبها لحتتسرق
بطل الهسس ده واتكل على الله وميبقاش ايمانك ضعيف
اولا الف شكر على ردك وانا الحمدلله مؤمن بالله بس اهو الواحد دايما بيحب يبقى مطمن ولو شويه وعمتنا انا قولتها قبل كده اللى مكتوب هايحصل هايحصل بس مافيش مشكله من شوية احتياطات