العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 04-04-2012, 12:21 PM
ahmedhilmy ahmedhilmy غير متواجد حالياً

ahmedhilmy is on a distinguished road
للاهمية نيو اكسنت 2006 فبريكة بالكامل و حالتها ما شاء الله حلوة بس للاسف

السلام عليكم جميعا يا جماعة انا معروض علية نيو اكسنت 2006 فبريكة بالكامل و حالتها ما شاء الله حلوة بس للاسف فيها المشكلة بتاعة الباور اللي كلكم بتكلموا عليها و ده خلاني متردد جدا هو عايز فيها 55 الف افيدوني افادكم الله.

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 05-04-2012 الساعة 05:49 AM سبب آخر: اضافة توضيح للعنوان
قديم 05-04-2012, 12:11 AM
الصورة الرمزية elmo7areb
elmo7areb elmo7areb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كمبيوتر
هواياتي: القراءه

elmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to beholdelmo7areb is a splendid one to behold
افتراضي رد: برجاء الافاده ضروري

انا معايا 2008 وبجد العربية فوق الممتازة وحقها مهضوم فى مصر
هي فبريكة بره ؟ لونها اية ؟ كاملة مانوال ولا اوتو ؟
انت نسيت ان فى مشكلة فى العربية وهي لمبه الحرارة تصور عربية بالجمال دة مفيش فيها عداد حرارة

ثانيا الموديل بتاع حضرتك فعلا الباور كهربا انا سمعت عن الموضوع دة كتير هو تقريبا موديل 2006 بس

انا جبت 2008 لانه نظام زيت
ومنتظر رد العمالقة على موضوع الباور الكهربائي وكمان عاوزين نشوف حل فى عداد الحرارة
قديم 05-04-2012, 05:59 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نيو اكسنت 2006 فبريكة بالكامل و حالتها ما شاء الله حلوة بس للاسف

ال 2006 كانت بتنزل 1400 مانيوال اغلبها وده سعرها حلو لو بالحالة اللى بتوصفها وهى فى العموم عربيه جميلة وناعمة واقتصادية فى البنزين بس هى فعلاً مظلومة وسيئه السمعة سواء لمشكلة الباور او لكون موتوها 1400 بس فاعادة البيع مش قوى زى الموديلات الاعلى

انا شايف انها لو عجباك اوى خدها اكشف عليها فى مركز خدمة معتمد واستخير وتوكل على الله
اما لو يهمك اعادة البيع اوى خليك فى الموديلات الاعلى ال 1600

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 26-04-2012, 01:49 PM
mido6995575 mido6995575 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد الله
هواياتي: البورصة والنت وكرة القدم

mido6995575 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedhilmy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم جميعا يا جماعة انا معروض علية نيو اكسنت 2006 فبريكة بالكامل و حالتها ما شاء الله حلوة بس للاسف فيها المشكلة بتاعة الباور اللي كلكم بتكلموا عليها و ده خلاني متردد جدا هو عايز فيها 55 الف افيدوني افادكم الله.
السلام عليكم
انا معايا نيو اكسنت2006 وفيها عيب الباور بس يعني ماشي بيها ممكن تتغير لزيت ب4300 جنية شامله كل حاجة بس انا قلقان مش معايا المبلغ حاليا
لاكن شوفت تغيرها وماشية مع ناس تانية
قديم 26-04-2012, 02:17 PM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

بص انت لو هاتجيبها علشان تركبها (مش هاتبيع يعنى ) يبقى خدها هى فعلا عربيه كويسه برغمكل ما يقال عنها

تقبل تحياتى