العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > تجارب اﻷعضاء

تجارب اﻷعضاء ساحة لعرض فيها اﻷعضاء تجاربهم فى شتوى مناحى الحياة

قديم 04-04-2012, 02:44 AM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي اية رأيكو فى نوكيا c7

بصراحة انا شوفت التليفون والكاميرة بتاعتو رهيبة جدا بس بصراحة مش عارف اعمل اية الجديد منة بحوالى 2300 وفى قدامى محل بيجيب من السعودية بكرتونتو بكل حاجتة بس من غير ضمان 1700 جنية وطبعا مفيهوش ضمان فى مصر انتو اية رأيكو وهل الجى بى اس فية شغال كويس ولا اية

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 05-04-2012, 05:58 PM
النوبى الهوارى النوبى الهوارى غير متواجد حالياً

النوبى الهوارى is on a distinguished road
افتراضي رد: اية رأيكو فى نوكيا c7

الجى بى اس بتاعه ممتاز جدا انا جبته من السعوديه وما لهوش ضمان فى مصر بس ارخص من هنا بكتير انا جبته من 3 شهور بـ1850جنيه والحمد لله شغال فل بس عيبه صوت الرنات واطى بس امكانيات عشره على عشره تصوير وتسجيل فيديو وشكل جميل
قديم 05-04-2012, 06:03 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

معايا من فترة

الجى بى إس تمام

والفيديو خرافة كاميرا 8 ميجابيكسل

إنما الصور سعات بتطلع مهزوزة

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 06-04-2012, 01:01 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

يعنى مجيبوش انا معاية بالضبط للتليفون 2000 جنية طيب اجيب اية دلوقتى انا عايز حاجة تكون الكاميرة بتاعتو جامدة ومفيهاش عيب والجى بى يكون كوايس طيب اجيب اية

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 06-04-2012, 06:04 PM
love&peace love&peace غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

love&peace has a spectacular aura aboutlove&peace has a spectacular aura about

التلیفون معایا
الکامیرا 8 میجا بکسل بس فوکس ثابت یعنى مش بتصور کویس الحاجات القریبة اوى زى الكلام المکتوب فى ورقة مش هیطلع کویس لكن تصوير الفيديو رائع لأنه بجودة 720 مشهد فى الثانية خامة الجهاز كويسة وسعره مناسب لأداؤه