العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 24-03-2012, 06:51 AM
الصورة الرمزية TheEmmH
TheEmmH TheEmmH غير متواجد حالياً
من انا؟: انا من امضيت سنيناً .. اكسر قلبك بشرورى .. كم كان ماضيا مشيناً .. كان بالعصيان سرورى
التخصص العملى: Designer & Photography
هواياتي: الغناء , الرسم , التصوير , كتابة الشعر , التمثيل , التصميم

TheEmmH has a spectacular aura aboutTheEmmH has a spectacular aura about
افتراضي توكيل جيلى فى مصر

ممكن بس حد يقولى توكيل جيلى فى مصر
واماكن البيع فى القاهرة وياريت لو تدونى الموقع الرسمى بتاعهم فى مصر هنا زى غبور وابو الفتوح كده
وايه رايكم فى جيلى mk زيرو دلوقتى وسعرها كام وهل هى كويسة عموماً واحسن من الاسبرانزا 516
قديم 24-03-2012, 07:06 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute
افتراضي رد: توكيل جيلى فى مصر

مش يا باشا انا مش حتكلم كتير.كفاية نظرة بسيطه لأى عربيه مستعمله من النوعين و انت حتعرف الفرق.وبالنسبة للتوكيل انا اعرف ال فى اسكندرية تقريبا اسمه هورس موتورز
قديم 24-03-2012, 07:44 AM
الصورة الرمزية TheEmmH
TheEmmH TheEmmH غير متواجد حالياً
من انا؟: انا من امضيت سنيناً .. اكسر قلبك بشرورى .. كم كان ماضيا مشيناً .. كان بالعصيان سرورى
التخصص العملى: Designer & Photography
هواياتي: الغناء , الرسم , التصوير , كتابة الشعر , التمثيل , التصميم

TheEmmH has a spectacular aura aboutTheEmmH has a spectacular aura about

يعنى كويسة او لا ؟
اانا معرفش حد معاه مستعمل منها اصلاً عشان اسأله
قديم 24-03-2012, 08:22 AM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

من وجهة نظرى لا مش كويسة و الأسبرانزا احسن منها.بدليل الأنتشار الواسع مش عشان انا معايا العربية و الله.و شوف اى عربية ماشية فى الشارع جيلى و حتلاقيها مدلدلة بمعنى الكلمة و مفككه من بعضها
قديم 24-03-2012, 01:33 PM
xmando11 xmando11 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا
هواياتي: اخر اخبار التكنولوجيا والسيارات

xmando11 will become famous soon enough

بص ياسيدى
التوكيل فى ابو رواش وفى اسكندريه
طبعا العربية كا عربيه كويسه
ولكن ده مش كفياه بذات عندنا فى مصر المهم السوق بيقول ايه (العربيه غير منتشره)
وطبعا التوكيل اسعارو غاليه وكمان انا سامع ان الفنين الى فى تعبنين عكس توكيل اسكندريه بيقولو محترم
بنسبة لقطع الغيار فى حد فى الهرم عنده قطع غياره
واعرف ناس كتير بتوفقلها قطع غيار تنيه مثلا تيل الفرامل اسبرنزا المكنة فيها حجات من تويوتا
العفش الفرنا بتمشى معاها
انا كنت بفكر اجيب وحده مستعمله بس فشلت
انا بتكلم على ck
ناس (سائق) مجربها اقلو ck افضل من mk
بس المقارنا دلوقتى مع الاسبرانزا طبعا الاسبرانزا تكسب
بس فى مفجاء التوكيل راح ل غبور وهيجمع هنا فى مصر بس بصرحة معرف هتبقاء نفس الفئة ده ولا لا