العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 15-02-2012, 12:34 AM
helq helq غير متواجد حالياً

helq is on a distinguished road
افتراضي عايز اطلع على مفتاح العربية بولو99 فى الاسكندرية

السلام عليكم ورحمة الله

لو حد يعرف محل كويس بيعمل نسخ على مفتاح العربية فى اسكندرية طبعا اكون شاكر لة ....هى العربية بولو 99 بس مفتاحها مش عارف شكلة مختلف يعنى مش مشرشر زى معظم المفاتيح اللى شفتها هوا زى ماتقول متفرغ من القلب كانة سطامبة المهم انا كنت شفت محلات بتعمل المشرشر دة بس فلو حد يعرف محل بيعمل المفتاح دة ولو يعرف متوسط السعر للمفتاح .....وشكرا
قديم 15-02-2012, 01:31 AM
الصورة الرمزية Felefel Ahmed
Felefel Ahmed Felefel Ahmed غير متواجد حالياً
من انا؟: 18 سنه عربيات
التخصص العملى: Senior Supply Chain Manager, now Project Manager
هواياتي: سيارات , صيد, غطس , PS , سفر ,كره سله سابقا

Felefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond reputeFelefel Ahmed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اطلع على مفتاح العربية بولو99 فى الاسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة helq مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله

لو حد يعرف محل كويس بيعمل نسخ على مفتاح العربية فى اسكندرية طبعا اكون شاكر لة ....هى العربية بولو 99 بس مفتاحها مش عارف شكلة مختلف يعنى مش مشرشر زى معظم المفاتيح اللى شفتها هوا زى ماتقول متفرغ من القلب كانة سطامبة المهم انا كنت شفت محلات بتعمل المشرشر دة بس فلو حد يعرف محل بيعمل المفتاح دة ولو يعرف متوسط السعر للمفتاح .....وشكرا
جربت ألي فى زهران مول (تحت شمال)

Ahmed Felefel
قديم 15-02-2012, 01:40 AM
helq helq غير متواجد حالياً

helq is on a distinguished road

لا مابصتش هناك هوا جنب زهران ع اشارع الرئيسى ولا فى المحلات الجانبية
قديم 15-02-2012, 02:28 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

في زهران نفسه

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 15-02-2012, 02:51 AM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة helq مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله

بص فى واحد فى جسر السويس قبل محل الشبراوى بتاع السندوتشات بعد عمارات الفروقيه المهم الراجل ده اسمه سعيد اسئل عليه هناك هو معروف جدا الراجل ده تمام هو بيشتغل فى مفاتيح العربيات بس والريموتات بتاعت السنتر وكده يعنى والسعر انا شايفه متوسط ولا غالى ولا رخيص