العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 04-02-2012, 05:12 AM
الصورة الرمزية gerges_jo
gerges_jo gerges_jo غير متواجد حالياً
من انا؟: jo
التخصص العملى: sales
هواياتي: work/ net /

gerges_jo will become famous soon enoughgerges_jo will become famous soon enough
للاهمية خدمه لاخوكم فى شراء سيارة

منذ حوالى شهرين وانا بدور على عربية لغاية لما تعبت فعلا .....ابحث على النت واتصل واروح اتفرج والمشكلة انه بيقولك فبريكه دواخل وطبعا بتكون عربية تعبانة ....ومش سعرها اللى فى السوق خالص .
نزلت سوق سيدى بشر وسوق 45 نفس القصة وزايد عليها الاشتغالات طبعا ..
وفى خلال هذة الفترة اتفرجت على الموديلات دى .. بونتو 94 / سويفت96 / اكسل هاتش باك 96/ برادو كانشيل 98/ ايبيزا94/ وفى عربيات مش فاكرها ...وطبعا كلنا بنشتغل فى العربيات وعرفين كل حاجة حتى لو منعرفش ...اللى يقولك خد دى وبلاش دى لما زهقت ...
وبعد ما كنت بدور فى حدود 20الى 25 ... قولت اشوف حاجة رخيصه وحنينه لحد ما اقدر اشترى زيرو .... محدش عنده عربيه كويسه وعايز يبعها وطبعا طبعا فبريكا دواخ....؟؟؟؟؟ معلش تعبتكم معايا
قديم 04-02-2012, 06:29 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خدمه لاخوكم فى شراء سيارة

متابع معك لحين ردود الاعضاء
قديم 04-02-2012, 10:44 AM
الصورة الرمزية star2008
star2008 star2008 غير متواجد حالياً
من انا؟: صقر الصحراء
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: السيارات والخيل

star2008 is just really nicestar2008 is just really nicestar2008 is just really nicestar2008 is just really nicestar2008 is just really nice

ربنا يوفقك فى شراء السيارة عندك مزدا 26 حلوة خلص حتة رجاتا شاهين فيات دة لو انت عاوز حاج تسلك وتمشى وحالة كويسة لحد لما تركب زيرو وربنا يكرم

ابو فرح
قديم 04-02-2012, 10:56 AM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

ممكن تريح نفسك وتدفع اللى معاك مقدم والقسط هو عبارة عن التصليحات الشهرية فى العربية
على رأى المثل الانجليزى لست غنياً لاشترى مستعمل
او تدور على ريجاتا او 131

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 04-02-2012, 04:56 PM
الصورة الرمزية gerges_jo
gerges_jo gerges_jo غير متواجد حالياً
من انا؟: jo
التخصص العملى: sales
هواياتي: work/ net /

gerges_jo will become famous soon enoughgerges_jo will become famous soon enough

متشكراا جداا على المتابعه والردود انا معاكم فى اللى قولتوه دانا لسه امبارح كنت عايز اخلص فى 128 موديل 79 وصاحبها كان عايز 14000 الف قولتلو12000 مرضاش على اساس انى اركب وخلاص والعربيه كان فيها شوية شغل كمان ...مع انى مش بحب العربية دى بس قولت عربية وخلاص ... انا كان نفسى اركب بونتو 94 او 95
/ فورد فيستا _95-96 بس قالولى بلاش فورد لان قطع غياره غاليه ومش موجوده عندنا ...
جولف 2 / 86/87 بس خوفونى منها بردومع انها عربية تحفة...بس هى دى العربيات والموديلات اللى كان نفسى فعلا اركبها واعتقد ان متوسط الاسعار ما بين 20الى 25 او يزيد شوية على حسب الحالة ... وكنت بروح اتفرج على الموديلات دى بس كانت عربيات تعبانة جداا وزى ما بيقولو لازم تمد ايدك فى العربية اوك ممكن تمد ايدك بس مش تمد ايدك وكوعك وممكن رجللك كمان...بس