العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 07-01-2012, 09:49 PM
الصورة الرمزية diaahsn
diaahsn diaahsn غير متواجد حالياً
من انا؟: veterinarian
التخصص العملى: veterinarian
هواياتي: playstation

diaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the rough
افتراضي عايز اغير الشكمان

انا يا شباب لسة خارج من عمرة وكده كده كنت عايز اغير الشكمان وعايز اعرف اغيرة فين وسعرة كام والعربية ليجانزا وشكرا

سبحان الله وبحمدة سبحان العظيم
قديم 07-01-2012, 09:57 PM
برق بنزين برق بنزين غير متواجد حالياً

برق بنزين will become famous soon enough
افتراضي رد: عايز اغير الشكمان

الشكمان كله ولا علبة البيئه بس
الشكمان بيبداء من الهيدر اللى نازل من الموتور وبعدين مواسير وبعدين علبة البيئه والديل لو هتغير كل ده هيتكلف شوية مش اقل من 300 - 800 جنية وتغيرة عند اى حد بتاع شكمانات كويس

قديم 07-01-2012, 10:03 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

فى واحد فى شارع الجمعية الزراعية فى احمد عصمت بتاع شكمانات محترم ديفيلات بقى والكلام دة والوحيد اللى لقيت عندة مكنة لحام المومنيوم
قديم 08-01-2012, 02:08 AM
الصورة الرمزية diaahsn
diaahsn diaahsn غير متواجد حالياً
من انا؟: veterinarian
التخصص العملى: veterinarian
هواياتي: playstation

diaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the roughdiaahsn is a jewel in the rough

انا عايز اغير الشكمان لان مواسيرة مصدية وواحدة بتاع شكمانات قاللى ان العلب اللى فية مش بتاعتة لان اللى اشتريت منة العربية تقريبا كان مهمل قوى

سبحان الله وبحمدة سبحان العظيم
قديم 08-01-2012, 10:07 AM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

متابع ...

انا حقول لحضرتك على موضوع لو تحب تعمله ...
فيه مصنع فى 6 اكتوبر اسمه ابو اليزيد .. المصنع ده بيعمل شكمانات العربيات المرسيدس و الشيروكى و ماركات تانية الى بتتجمع فى مصر .. ممكن حضرتك تروح و تعمل فحص و الفنى هناك حيقولك حتتكلف كام
انا رحت و عملت فحص و قالى انا حتكلف 1500 جنيه و ياخد يوم كامل شغل علشان حيفصل الشكمان و يتنى المواسير و يعمل علاقات و الحاجات دى ....