العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 01-12-2011, 09:04 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future
مميز اللى عايز اى مساعده فى اختيار او تركيب عدد صوت

السلام عليكم ياعضاء المنتدى الكرام اللى كل من يهمه موضوع الساوند سيستم او عدد الصوت
اللى محتاج اى مساعده اى معلومات او مساعده فى اختيار عده مناسبه لعربيته انا تحت امره
انا كنت عايز اعمل الموضوع ده بحيث انه يبقى متجدد عشان انا بصراحة بتعب من التدوير على كل اللى عايز مساعده
يعنى اللى محتاج اى حاجة تخص الصوتيات يبعت من هنا بحيث انى اقدر اتابع وارد عليه بسرعة
وارجو من الادارة التثبيت

live for nothing
die for something

التعديل الأخير تم بواسطة lol ; 01-12-2011 الساعة 09:08 PM سبب آخر: تغيير الفونت
قديم 02-12-2011, 06:16 PM
ibrahim19841981 ibrahim19841981 غير متواجد حالياً

ibrahim19841981 is on a distinguished road
افتراضي رد: اللى عايز اى مساعده فى اختيار او تركيب عدد صوت

يسعدنى انى اكون اول واحد يطلب منك المساعدة و الف شكر على الموضوع الجميل دة
اولا انا الحمد لله اشتريت تمبرا و عايز اركب عدة صوت حلوة و رخيصة شوية و انا فكرة فى حاجات وياريت تقولى صح ولا غلط و اية اللى حضرتك ممكن تقترحة
انا عايز اشترى سمعات كينود 450 w او 500w شوف انت ايهم احسن و كنت هاجيب سماعة صب وفير 500w و اشترى جى ام 500w و انا عندى تسجيل usb صينى بس صوتة جامد جداا و كمان فى سمعتين قدام بس فى التبلوة و مش عارف ممكن يتفكة و اغيرهم بى كينود ياريت تقولى رايك اية و ياريت الاسعار و الف مليون شكر على مجهودك
قديم 03-12-2011, 02:36 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all

هو ينفع يركب سماعات بايونير 500 وات على كاسيت فيرنا عادى
قديم 05-12-2011, 10:52 PM
SHABRO SHABRO غير متواجد حالياً

SHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to beholdSHABRO is a splendid one to behold

بص يا باشا خد معايا نفس عميق واسترخي كدا ....
انا معايا فيرنا 2012 , الكاسيت بتاعها رودستار سي دي وفلاشة , المشكلة اني لما بشغل العربية صوت الكاسيت بيبقى فيه صفارة بتزيد مع دواسة البنزين , ولما ابطل العربية الصفارة بتروح ...مش عارف ده بقى عيب كاسيت ولا ايه ؟؟
تاني حاجة انا عندي ايبود وعايز اوصله بالعربية , فمش عارف اجيب كاسيت بوصلة Aux 3.5 غير اللي عندي , ولا ادخل وصلة على الضفيرة على طول (خصوصا ان الكاسيت في 3 اوضاع , سي دي ويو اس بي و AUX ) , ومحتاج اجيب 4 سماعات ومش عايز صوتهم يبقى عالي يهمني النقاء في البيس والدوم عشان انا بسمع هاوس وتكنو وحاجات من دي ....يا ترى الليلة دي كلها هتتكلف كام ؟؟؟
قديم 07-12-2011, 02:44 AM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ibrahim19841981 مشاهدة المشاركة

يسعدنى انى اكون اول واحد يطلب منك المساعدة و الف شكر على الموضوع الجميل دة
اولا انا الحمد لله اشتريت تمبرا و عايز اركب عدة صوت حلوة و رخيصة شوية و انا فكرة فى حاجات وياريت تقولى صح ولا غلط و اية اللى حضرتك ممكن تقترحة
انا عايز اشترى سمعات كينود 450 w او 500w شوف انت ايهم احسن و كنت هاجيب سماعة صب وفير 500w و اشترى جى ام 500w و انا عندى تسجيل usb صينى بس صوتة جامد جداا و كمان فى سمعتين قدام بس فى التبلوة و مش عارف ممكن يتفكة و اغيرهم بى كينود ياريت تقولى رايك اية و ياريت الاسعار و الف مليون شكر على مجهودك
look yam3lm kenwood 500 we hate7tag gm 3lihom
we sup 500 nice kda hat gm 4 channel 1000 watt 3shan eldinya de tozbot

live for nothing
die for something