العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > تجارب اﻷعضاء

تجارب اﻷعضاء ساحة لعرض فيها اﻷعضاء تجاربهم فى شتوى مناحى الحياة

قديم 27-11-2011, 02:21 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي تجربتى مع الالوميتال

بالنسبة لبتاع الوميتال فده واحد اسمه اسامه بهنساوى
المصنع بتاعه فى حدائق المعادى فى شارع حسنين دسوقى بجانب البان البطل
والراجل ده اللى اعرفه انه شغال فى المهنه ديه من وهو صغير وانه بيحبها جداااااااااااا غير انه اشتغل فى مصنع الفا تاور فى الامارات لاعمال الالوميتال وكان بفضل حبه للمهنه انه فى خلال ثلاث شهور من تعينه اصبح مشرف بسبب حبه ومهارته للمهنه وعامل عندنا شغل بقاله سنين وكانه معمول امبارح غير انه يقدر يعملك اى حاجه اى حاجه تتخيلها فى عقلك الوميتال من اول الشبابيك والابواب والمطابخ الكامله الى اقصى شىء تتخيله ولو انت عندك مثلا تصميم بينفذه ليك
ومش هتكلم اكتر من كده وانتم تقداروا تزوروا مصنعه وتشوفه الحجات اللى عنده غير كده هو ممكن يوريكوا تصميمات وموديلات متنوعه ومنها اشياء هو اللى مصممها ومصناعها بايده وعلى فكره الراجل ده مش كبير ولا حاجه ده شاب عنده حوالى 35 سنه وليا الشرف انه ابن عمى وعلى فكره انا والله مش كاتب كده علشان هو ابن عمى ولا حاجه بس انا كاتبه هنا علشان فعلا هو عامل شغل لينا بقاله اكثر من 10 سنوات ومازال الى الان بكامل جودته كانه معمول امبارح ده حتى الاوكر مبظتش الحمد لله

ورقم الموبايل بتاعه

01220051030

واسمه اسامه بهنساوى

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قديم 27-11-2011, 03:10 AM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of
افتراضي رد: تجربتى مع الالوميتال

الله ينور عليك وعليه
قديم 06-05-2012, 07:50 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع الالوميتال

وده يا جماعه رابط صفحة المصنع على الفيس بوك

وموجود فيه بعض التصميمات والمشاريع اللى تم تنفيذها

الاحمدى ميتال

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------