العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 30-10-2011, 11:39 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of
للاهمية سؤال بالنسبه للخروج من الضمان انا مقلق شويه ارجوكم افيدونى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عربيتى النترا 2011 لسه زيرو وركبت مرايه بلوتوث اللى هيه شاشه وركبت كاميرا خلفيه ووصلتها بيها وشغاله زى الفل بس الكهربائى مجاش جمب ضفيره الكهرباء خالص
فهل لو رحت التوكيل على صيانه 1000 ان شاء الله بعد يومين هيكون فيه مشكله بالنسبالها وهخرج من الضمان لان فيه ناس خوفونى منها ولا اشيلها واروح وبعدين اركبها واكنى ماعملتش حاجه بصراحه مقلق شويه لانى اول مره اتعامل مع توكيل غبور
قديم 31-10-2011, 05:09 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال بالنسبه للخروج من الضمان انا مقلق شويه ارجوكم افيدونى

ازاي ملعبش في الضفيره وانت اول ما بتجيب مرشدير الكاميرا بتشتغل تلقائي معني ذلك انها وصلت علي المرشردير لو بصيت عندك في السلك اللي في الفانوس الخلفي هتلاقي سلكه المرشدير وصله عليه بس عامه علي حد علمي ان الضفيره وكهربه العربيه بس هي اللي هتخرج من الضمان والله اعلم اسال برده في موضوع الضمان
قديم 31-10-2011, 08:27 AM
corsair
Guest

متقلقش يا زعيم بس نصيحة بلاش تعمل صيانتك في غبور اطلع علي اي مركز خدمة زي ابو غالي او كارتك انا ركبت طقم عدادات ليزر عندي وعملتلها مدخل من الضفيرة وعملت كذا صيانه في العربية ولا حد قالي انتا عملت ايه
قديم 31-10-2011, 08:28 AM
corsair
Guest

هيه المشكلة مش في الخروج من الضمان المشكلة انك لو حصل عندك اي مشكلة في الكهربا بتاعت العربية هيتحججوا باللي انتا عملته وهيقولولك ملكش عندنا حاجه
قديم 31-10-2011, 02:33 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

هيه المشكلة مش في الخروج من الضمان المشكلة انك لو حصل عندك اي مشكلة في الكهربا بتاعت العربية هيتحججوا باللي انتا عملته وهيقولولك ملكش عندنا حاجه
طيب اشيلهم واروح اعمل الصيانه وبعدين اركبهم تانى احسن ولا اروح لمركز خدمه معتمد