العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جولف GOLF

جولف GOLF من أنجح موديلات الشركة الألمانية بدأ إنتاجها عام 74 و بيع منها أكثر من 25 مليون نسخة حتى الآن

قديم 24-10-2011, 11:20 PM
abogharibco abogharibco غير متواجد حالياً

abogharibco is on a distinguished road
للاهمية منين اجيب موتور استيراد بحاله جيده جدا

السلام عليكم
عندي جولف ١ موديل ٨٠ عاوز اركبلها موتور لان موتورها خلصان عالاخر باي موتور تنصحوني و منين اشتريه و تقريبا كام سعره كامل بالفتيس مانيوال و كمان عاوز تابلوه
شكرا لكم جميعا
قديم 25-10-2011, 12:56 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: منين اجيب موتور استيراد بحاله جيده جدا

الحرفيين ومقدرش احدد السعر غير لما اعرف طلبك اية يعنى معاك من 1300سىسى لغااية ال2000سىسى ال abf والاسعاار بين المواتير دى مختلفة تماماااا

قديم 25-10-2011, 11:13 AM
ahmed_rahem ahmed_rahem غير متواجد حالياً

ahmed_rahem is a glorious beacon of lightahmed_rahem is a glorious beacon of lightahmed_rahem is a glorious beacon of lightahmed_rahem is a glorious beacon of lightahmed_rahem is a glorious beacon of lightahmed_rahem is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matmm مشاهدة المشاركة

الحرفيين ومقدرش احدد السعر غير لما اعرف طلبك اية يعنى معاك من 1300سىسى لغااية ال2000سىسى ال abf والاسعاار بين المواتير دى مختلفة تماماااا
انا برضة بدور على تغيير موتور جولف 2، وبفكر فى 1600 سى سى بالتكييف والباور ولو اتو يكون احسن او 1800 سى سى بنفس المواصفات يعمل كام وترجحلى انهى فيهم . انا مش من هواة الجرى والشد، بس انا كل طرقى طوالى والسلام ختام
قديم 25-10-2011, 12:04 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

طبعا الجولف 2 افضل بس المهم راجع القواعد بتاعة الموتور وقواعد الحوض ومتحاولش تعدل فى الحوض وعلى فكرة الباور مش تبع الموتور وياريت تراجع الشيخ طارق الراجل دة محترم وهتستفيد منة

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 25-10-2011, 10:11 PM
abogharibco abogharibco غير متواجد حالياً

abogharibco is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة matmm مشاهدة المشاركة

شكرا علي الرد يعني لو موتور ١٦٠٠ يعمل كام تقريبا و يا ريت تنصحني بايه لاني ولا اعرف اي حاجه عن الجولف بس غصب عني لبست العربيه و خلاص
شكرا