العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 10-04-2009, 04:01 PM
bosskemo bosskemo غير متواجد حالياً

bosskemo is on a distinguished road
طلب نصيحه بخصوص الاسترا الهاتش باك كوبيه 2009

يا جماعه انا لفيت كتيير و سالت كتيير و بصراحه مش عارف اوصل لحل عشان كده قولت اسال اخونا الى عندوهم خبره فى العربيه و ركبنها عشان اققدر اخد قرار

اسئلتى هى بخصوص الاسترا الهاتش باك الكوبيه 2009 ايه رايكو فيها عايز تقييم كامل لحد يكون راكب مو2008 مثلا عشان حسب علمى متغيرتش و هى هى

و بعدين العربيه المانى و لا بولندى ؟؟ التوكيل بيقول المانى بالكامل و هنا قريت انها بولندى

التكيف اخبارو ايه ؟؟ و ياريت حد يكون مجرب اكتر من عربيه و يرد عليا

فى مشاكل فى نظام فتح الابواب و الكونتاكت بالمس ده و لا ايه ؟؟

العربيه اخبار ادائها ايه و السحب و الهورس باور و التوب سبيد ؟؟

ايه موضوع ان الفتيس الايزى ترونك بايظ و ان الشركه الام بطلت تعملو ؟؟ فعلن كده يعنى السحب و حش و ادائها مش كويس انا بتكلم على الكوبيه و هى مافيش منها غير كاتوجرى واحد اعلى حاجه دى و هى بالايزى ترونك ده

اسعار قطع الغيار ايه و الاعتماديه نظامها ايه ؟؟

الفرش بتاعها جلد طبيعى و لا قماش عشان التوكيل قالى الاتنين

انا بسالكو يا جماعه عشان انا هتحمل فرق سعر عالى عشان اضمن عربيه تكون 100/100 و تعيش معايا و تضمنلى فلوسى الى هدفعها

عشان توكيل اى عربيه او البياع بيحسسك ان العربيه نازله من السما و انا عايز اعرف الحقيقه

معلشى يا جماعه انا طولت عليكو بس ارجووكم تردو عليا و انا واثق انكو هتدينو نصيحه صح انشاء الله و مستينكو و شكرا مقدما
قديم 12-04-2009, 02:38 AM
الصورة الرمزية هيمو
هيمو هيمو غير متواجد حالياً
من انا؟: د. ابراهيم
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: السيارات

هيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب نصيحه بخصوص الاسترا الهاتش باك كوبيه 2009

الاسترا والفيكترا الجديده فيها مشاكل في الفتيس وبتجيب اسطوانه وديسك
قديم 14-04-2009, 01:42 AM
الصورة الرمزية Islam Amer
Islam Amer Islam Amer غير متواجد حالياً

Islam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond reputeIslam Amer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب نصيحه بخصوص الاسترا الهاتش باك كوبيه 2009

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمو مشاهدة المشاركة

الاسترا والفيكترا الجديده فيها مشاكل في الفتيس وبتجيب اسطوانه وديسك

لا تعليق ptmnlo123per1116 ptmnlo123per1111

العربيه محترمه جداااا

ولو حضرتك تحب تجرب العربيه انا معنديش اي مانع انا معايا الانجوي مو 2008 وبعدين هتلاقي كل رد علي اسئلتك