العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 12-09-2011, 09:08 AM
amdd amdd غير متواجد حالياً

amdd has a spectacular aura aboutamdd has a spectacular aura about
رأى دايو

ايه يا شباب اخر اسعار الدايو المستعمل فى السوق الان شهر 9 بالنسبة للنوبيرا 2004 و 2006 و 2007 واللانوس بموديلاتها؟
لانى عايز نوبيرا او لانوس وايهم افضل؟
قديم 12-09-2011, 08:24 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دايو

طبعا النوبيرا احسن من اللانوس
قولى عاوز موديل كام و انا اقولك سعه كام فى السوق
قديم 17-09-2011, 07:03 AM
romioromio romioromio غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب

romioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond reputeromioromio has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دايو

والله الليجانزا مظلومه في القصه ده

انا معايا ليجانزا واسعه وفخمه زي المرسيدس بالضبط
بس مش عارف ليه واقفه ومنجحتش في مصر
قديم 17-09-2011, 01:58 PM
sameh55 sameh55 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: كرة القدم و السيارات

sameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of light
مميز رد: دايو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romioromio مشاهدة المشاركة

والله الليجانزا مظلومه في القصه ده

انا معايا ليجانزا واسعه وفخمه زي المرسيدس بالضبط
بس مش عارف ليه واقفه ومنجحتش في مصر
انا معاك فعلا انا معايا نوبيرا هية تمام بس بحث انى لو كنت جبت ليجانزا كانت هتبقى احسن بس الناس قلقتنى من الليجانزا انها 2000 سى سى وبتسحب بنزين وكمان فى الترخيص هتخش فئة اعلى والنوبيرا 1600