العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 24-08-2011, 06:22 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي كلاكيت تانى مرة ... مساعدة بخصوص لانسر شارك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
وكل سنة وكلكم طيبين

دلوقتى عندنا لانسر شارك موديل 2009 كاملة معانا دلوقتى 3 سنين

وطبعا زى ما انتم عارفين مفيش عربية بتعدى من تحت ايد العيال سليمة http://

المهم ان العربية اتبهدلت خربشة وكدة والاكصدام الامامى كان فية حكات كتير التكاتك بقى بتحب تعبر عن نفسها

المهم انا قررت اعمل حملة نضافة ع العربية دى ...جبت البوهية بتاعتها سكينز وورنيش اسكينز

وهرش الاكصدام الامامى بالكامل وهلمع العربية واعالج الخرابيش بقلم

انهاردة انا حليت الاكصدام علشان يترش لوحدة بعيد عن العربية فى الفرن علشان يبقى ع نضافة وفكيت الشبك منة وكان الشنب الى تحت فى كذا كلبسة مكسورة السمكر لحمها

عاوز اعرفك منك السمكرى ياخد كام فى فك وتركيب الاكصدام ولحام الكلبسة الفبر دى

وعاوز اعرف بتاع البوهية ياخد كام تقريبا فى رش الاكصدام فى الفرن وتليمع العربية ؟؟

وعاوز اعرف تلميع العربية بالصاروخ غلط ولا صح ولا يلمعة بايدة احسن لان انا شوفتة انهاردة بيلمع عربية سكودا فانتزيا بالصاروخ وطالعة زى الفل الصراحة بس انا كنت سمعت انة غلط فعاوز اتأكد منكم هنا

طبعا انا عارف ان الاسعار بتختلف من صناعي للتانى بس انا عاوز اسعار تقريبية بحيث اقدر اقرب انا المسافات ومينضحكش عليا

والف شكر مقدما ليكم

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 14-10-2011, 08:59 AM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all
افتراضي رد: كلاكيت تانى مرة ... مساعدة بخصوص لانسر شارك

حماده باشا لو لسه عندك النيه دا رقم01112636346 ونشاء الله العربيه ترجع فريكه لو عوزها تبقا بويه شركه صح انا بتاعمل مع واح صحبي بهيجي نمرهه واحد واسعارو كويسه

قديم 14-10-2011, 04:42 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كلاكيت تانى مرة ... مساعدة بخصوص لانسر شارك

تسلملى يا صديقى العزيز ... انا والحمد الله خلصت المهمة دى من فترة وعدت ع خير والعربية جبتلها شمع ولمعت وبقت زى الفل الحمد الله ...

مشكور مرة تانية يا غالى ع الرد

HaMaDa-ToUB@R

01000902024