العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 17-08-2011, 12:01 AM
poussi poussi غير متواجد حالياً

poussi has a spectacular aura aboutpoussi has a spectacular aura about
غاضب جدا السواقه بقت حاجه تخنق

فيه حد شايفنا هنا يابنات
اصل بصراحه عايزه افضفض علشان مخنوقه وهفرقع من اللى بشوفه على الطريق

من اول ما بخرج من البيت لحد ما بروح وكميه معاكسات ملهااااااااااااااااش اول من اخر

اللى يعاكس واللى يبقى معدى من جمبى طالع كله من الشباك وداخل جوه الصالون
واللى يعدى ويبصلى بقرف كانه عايز يحدفنى باى حاجه فى وشه

وف مره ماشيه فى طريقى عادى وفيه بنزينه وقدامها يوتيرن للطريق الموازى
المهم عربيه نص نقل طالعه من البنزينه وداخل اليوتيرن وانا ادى كلاكس واقلب نور وده واخد فى وشه وانا مش هلحق االم نفسى انا ماشيه بسرعتى
المهم سبحان الله فرملت قدامه بالظبط فبيقولى حد يمشى كده ؟؟؟؟
فبقوله انت اللى حد يقطع الطريق كده ده طريق سريع هو انت ف وسط البلد ماشى براحتك المهم قعد يزعقلى وانا معرفتش ارد واقنعه ان هو اللى غلطان
لقيت عربيه جمبى راح نازله وقاله انت غلطان وبتقاوح فى ايه هى مغلطتش ولسه هيشد معاه
المهم لقيته اتكتم ومشى قلت ياريتنى كنت ولد
ومره نقل كسرت عليا وكانت هتشيلى الجمب الشمال كله وبكلمه بيقولى مانا يخبطك ياخبط اللى قدامى
يعنى انا بنت هتخبط وتجرى ولو ولد مش هيسيلك الا لما ياخد حقه

بجد انا كرهت السواقه اوى اوى اوى مع انى حباها ومريحانى جداا لان فى شغلى بعمل 5000 كيلو فى 3 شهور بجد هى ايدى ورجلى
بس اعصابى باظت وبقيت بتنرفز من اقل حاجه تحصل
مش عارفه هو احنا مش بشر برضه وبنشتغل ومحتاجين نرتاح ؟؟ يعنى بتبهدل فى المواصلات ونجرى ورا الاتوبيسات ونتزلل للتاكسيات احسن ولا نركب عربيتنا بكرامتنا ونشوف شغلنا
والله فى الاخر بقيت بقول اللى مش عاجبه يخبط دماغه فى الحيطه بمشى براحه محدش يمشى ورايا وخلاص
بطلع الكرسى لقدام عن الولاد براحتى انا قصيره وعايزه اشوف الطريق كويس محدش ليه عندى حاجه

ايه اللك ده كله

يلا بقى ادينى طلعت الكلمتين الى جوايا

التعديل الأخير تم بواسطة poussi ; 17-08-2011 الساعة 12:51 AM
قديم 17-08-2011, 01:40 AM
sasa saudi sasa saudi غير متواجد حالياً

sasa saudi will become famous soon enough
افتراضي رد: السواقه بقت حاجه تخنق

hhhhhhhhhhhhhhhh gamda awi el fadfada de betfakareny be okhty kol yomen tetsel beya wo tgebny 3ala mala weshy men el shoghl 3ashan 7ad 5abatlaha el 3arabya bas dayman heya ely betkon ghaltana wo medamara 3arabyat el nas wo bet3ayat :D rabena yekon fe 3oon el banat begad kefaya sawa2een el taxi wel microbus
قديم 17-08-2011, 02:29 AM
الصورة الرمزية lRatedl
lRatedl lRatedl غير متواجد حالياً

lRatedl is on a distinguished road

ههههههههه انا واحد م الرخمين دول اللى لما بلاقى بنت سايقه بعاكسها

انا لو بموت تعرف وروحى كانت فيك اموت ولا ارجع ليك ولا يوم تشوفنى اضعف

Eng.Khaled

قديم 17-08-2011, 02:39 AM
الصورة الرمزية محمد عبد النور
محمد عبد النور محمد عبد النور غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عبد النور
التخصص العملى: كلية الطب

محمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond reputeمحمد عبد النور has a reputation beyond repute

ما انا اقولك ايه مش لاقى غير

عشان انت مصرى لازم تعانى ..... ربنا يهدى الجميع دول بقى بسميهم بلطجية الطريق تعرفى موقف فظيع خالص حيوان ومش هقول سورى لانه افظع من الحيوان بيغسل عربيته فى الحارة اليمين على طريق المحلة طنطا وايه جايب دبش من بتاع التل توار وراصه حوالين العربية واخد لحد الخط الابيض اللى فى وسط الطريق وطبعا قدامنا نقل ماشى فى الشمال كلاسكات انه يعدينا مفيش فصاحبنا اللى سايق خد يمين لقى الحيوان ده فخد شمال تانى بسرعه انا حسيت ان العتب بيحك فى الاسفلت بس الحمد لله ربنا سترها وعدت ... تخيلى بقى ان الحيوان ده بيزعقلنا ...... بصراحة اى حد بيعمل اى حاجة من اللى حضرتك قلتى عليها يبقى مش متربى وقليل الادب .... مرة وانا بتعلم كنت بالليل والطريق فاضى خالص فقلت لما اوسطن العربية على الخط الابيض زى مابشوف الناس بتعمل انا اللى بيعلمنى كلنى قلم قالى تمسك حارة متبلطجش على الطريق وبالمناسبة كان سواق نقل

قديم 17-08-2011, 02:41 AM
الصورة الرمزية ayman1204
ayman1204 ayman1204 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mr Lonely
التخصص العملى: General Manager at TVEgy.CoM
هواياتي: ركوب لولو , مونتاج الفديو

ayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lRatedl مشاهدة المشاركة

ههههههههه انا واحد م الرخمين دول اللى لما بلاقى بنت سايقه بعاكسها
وانا برضوا وساعات بشد معاها لو شايفة نفسها شوية
ما تزعليش ولا تستغربي
دى طبيعية فينا احنا
واكيد انتوا برضوا بتحبوا تشدوا معانا علشان تثبتوا انكم بتعرفوا تسوقوا مع انكم عمركم ما هتسوقوا زى الرجالة :D