العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 13-08-2011, 12:43 PM
gad_fcis gad_fcis غير متواجد حالياً

gad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of lightgad_fcis is a glorious beacon of light
افتراضي سؤال و حيرة في فحص و تجديد ترخيص السيارة؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أن عايز أجدد ترخيص العربية و هفحص ، المشكلة الكبيرة إن الرخصة ضاعت بس أنا الحمدلله معايا صورة منها ، السؤال بقى هل لازم أعمل بدل فاقد؟؟ ولا ينفع أمشي الورق بصورة الرخصة (إستخراج شهادة المخالفات و تجديد و فحص) ؟؟ و فيه كمان حاجة ، أن ساكن في القاهرة الجديدة، و المفروض إن احنا اصبحنا تبع مرور الشروق ، أنا مش عارف حاعمل اه في انهو مرور
و للعلم الرخصة لسة فيها شهر و نص على ما تنتهي

Mohamed Gad El karem
Senior Software Developer
قديم 28-08-2011, 06:19 PM
الصورة الرمزية snoop
snoop snoop غير متواجد حالياً
من انا؟: انا هو انا ؟؟

snoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of lightsnoop is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سؤال و حيرة في فحص و تجديد ترخيص السيارة؟

احسن حاجة تروح المرور ايلى مكتوب فى الرخصة بتاعتك وتسال عالحوار ده وغالبا حتعمل بدل فاقد لانهم بيبقوا عايزين الرخصة الاصلية تتدبس فى الورق ايلى رايح للكمبيوتر

انا لا أملكُ
جمالَ يُوسفَ
ولا قوةِ مُوسي
ولا كنوزِ قارون،،
لكني أملكُ في قرارة نفسي مالا يملكه الآخرون