العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 01-08-2011, 05:46 PM
marwa miro marwa miro غير متواجد حالياً

marwa miro will become famous soon enoughmarwa miro will become famous soon enough
افتراضي محتاجة عربية هاتشباك ضرورى ؟؟

السلام عليكم جميعا
انا محتاجة عر بية هاتشباك من byd ويكون سعرها مناسب ومش عارفة استقر على حاجة لان f0 بيقولوا انها مش هتنتج تانى ياريت اى حد يفيدنى ؟؟؟

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 01-08-2011, 06:14 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: محتاجة عربية هاتشباك ضرورى ؟؟

نصيحة لوجه الله ابعدي عن ال f0 بالذات لو هتيجيبي byd خليكي في السيدان وبلاش الهاتش باك بتعتها تقفيلها ضايع ومفيش اي عوازل وانا كنت حاسس اني وانا راكبها اني راكب لعبة مش عربية مفتحاها لوحد ممكن يتكسر في ايد االواحد وهو بيدور العربية

خليكي في ال A113 او البيكانتوا او i10
قديم 01-08-2011, 06:38 PM

marwa miro will become famous soon enoughmarwa miro will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

نصيحة لوجه الله ابعدي عن ال f0 بالذات لو هتيجيبي byd خليكي في السيدان وبلاش الهاتش باك بتعتها تقفيلها ضايع ومفيش اي عوازل وانا كنت حاسس اني وانا راكبها اني راكب لعبة مش عربية مفتحاها لوحد ممكن يتكسر في ايد االواحد وهو بيدور العربية

خليكي في ال A113 او البيكانتوا او i10

الف شكر لرد حضرتك بس انا لفيت كتير ودورت اكتر على النت ولقيت فى مشاكل كتير فى 113 اولها العفشة وفى مشاكل فى الفتيس انا معايا ماروتى وبالرغم من قلة امكانياتها بس بقالها 3 سنين معايا وزى الفل ... الله المستعان

قديم 01-08-2011, 06:41 PM
الصورة الرمزية سالم سلامه
سالم سلامه سالم سلامه غير متواجد حالياً

سالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond reputeسالم سلامه has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marwa miro مشاهدة المشاركة

الف شكر لرد حضرتك بس انا لفيت كتير ودورت اكتر على النت ولقيت فى مشاكل كتير فى 113 اولها العفشة وفى مشاكل فى الفتيس انا معايا ماروتى وبالرغم من قلة امكانياتها بس بقالها 3 سنين معايا وزى الفل ... الله المستعان
يبقى خليكى زى مانتى وبارك الله فيما رزق وال نعرفه احسن من ال منعرفوش
قديم 01-08-2011, 06:44 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سالم سلامه مشاهدة المشاركة

يبقى خليكى زى مانتى وبارك الله فيما رزق وال نعرفه احسن من ال منعرفوش
عندك حق والله وطبعا الف حمد وشكر على نعمته عليا بس المشكلة ان الماروتى مش فيها تكييف وانا موظفة يعنى يوميا فى الشارع وده شئ متعب جدا والله انا بفكر فى السلاريو ايلى هى بدل التو لان ايلى يجرب سوزوكى صعب يغير ... ربنا ييسر ان شاء الله ويرشدنى للصالح