العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 29-07-2011, 06:17 AM
ابو يحي ابو يحي غير متواجد حالياً

ابو يحي will become famous soon enough
انذار خرطوم الباور ستيرينج بيرشح :(

السلام عليكم
خرطوم الباور عندي في 113 بيرشح من كذا مكان وفيه بعض التشققات الخفيفه مع ان العربيه لسه 5000 كم وفي الضمان والحمد لله
سؤالي هل التوكيل هيغيروا ببلاش ولا هيستهبلوا وهل فيه حد يعرف سعره بره كام الاصلي وفين ؟
وربنا يعدي الجمعه دي علي خير
قديم 29-07-2011, 06:19 AM

انذار خرطوم الباور عندي في سبرانزا 113 بيرشح

السلام عليكم
خرطوم الباور عندي في سبرانزا 113 بيرشح من كذا مكان وفيه بعض التشققات الخفيفه مع ان العربيه لسه 5000 كم وفي الضمان والحمد لله
سؤالي هل التوكيل هيغيروا ببلاش ولا هيستهبلوا وهل فيه حد يعرف سعره بره كام الاصلي وفين ؟
قديم 29-07-2011, 06:44 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خرطوم الباور ستيرينج بيرشح :(

اعتقد هيغيروه بدون مقاوحة لانه حاجة بسيطه وفى نفس الوقت صعب يجيبها فيك انت بحجة سوء الاستخدام ..

بسيطة يا غالى متقلقش ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 29-07-2011, 11:33 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خرطوم الباور عندي في سبرانزا 113 بيرشح

انا معايا فيرنا والخرطول مش رشح دا اتطقع بالطول زة الموس كدة من اية الله اعلم يدوب بيحوش الزيت بالعافية ومخدتش بالى منة لانة من تحت خالص المهم فترة سمعت الدريكسيون بيطق طقة حفيفة خالص فى الدوان والرجوع للخلف الركن بمعنى ادق خد بالك اقوى مرة تعمل فيها الطرمبة الباور هى لما تركن بتحمل عليها جامد اوى المهم رحت التوكيل وغيرت الخرطوم بالتركيب 50ج
والسلام عليكم ومشيت الراجل بقى قالى لو كنت استنيت شوية كنت هتسببب خسائر والحمد لله فانا نصيحتى تغيرة وبكرة بالكتير وفى التوكيل مش اى حد تانى لانى رحت اشتريت الخرطول ب12 جنية من موزع برة فى السويس عندنا الكلام دا قبل التوكيل مسكتة لقيتة طرى جدا مش محمل شكيت رحت التوكيل ورينى يا عم الخرطول كذا عايز اشترية ورانى قرف شاسع جدااااااااااا لابعد ما تتخيل كلمة امانة مش شكر فى التوكيل والله انما انا بقول عشان تستفاد
الخرطوم محمل ومعاة الكلببسات بتاعتة طبعا رجعت الاولانى وركبت فى التوكيل ارجو تغييرة عشان وانت ماشى بالعربية مش بتعرف اية اللى بيجرى فى الاجزاء الحساسة دى حتى لو الترشيح بسيط جدا
قديم 30-07-2011, 11:00 PM

افتراضي رد: خرطوم الباور ستيرينج بيرشح :(

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو يحي مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
خرطوم الباور عندي في 113 بيرشح من كذا مكان وفيه بعض التشققات الخفيفه مع ان العربيه لسه 5000 كم وفي الضمان والحمد لله
شكرا يا غالي