العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 03-07-2011, 08:55 AM
eng_mero82 eng_mero82 غير متواجد حالياً

eng_mero82 is on a distinguished road
افتراضي ايه الاحسن

انا محتار جدا جدا انا بقالى 7 شهور مش عارف اشترى عربية انا هشتريها قسط وامكانياتى اقسط لحد مبلغ 100000 جنيه عامة انا بعد ما لفيت وسالت الناس اللى راكبة عربيات ناس نصحتنى بالنيسان صنى وناس نصحتنى بهيونداى ماتريكس ارجوكم ارجوكم انتوا مش عارفين الموضوع ده عامل فيا ايه انا نفسى اختار بين العربيتين واللى ينصحنى يقولى الاسباب وبامانة شديدة ارجوكم لان انا بلاقى ناس تشكر فى عربية وناس تانى مطلعة نفس العربية وحشة جدا وصفيحة زبالة اعمل ايه دلوقتى ارجوكم ما تبخلوش عليا بنصيحتكم
قديم 03-07-2011, 09:17 AM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه الاحسن

اخونا الكريم لة هيونداى يقى ماتريكس كمان انا جربت امارح i20 بصراحة ممتازة كمان فيها 2 اير باج و abs وبصراحة على سعرها رائعة جدا وشنطتها واسعة وعربية مريحة

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 03-07-2011, 10:03 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

بص بالنسبة للعربيتين الي إنتا بتختار منهم دول أنا أرشحلك الصني ومش عايز أبقى متحيز لأني معايا صني بس للأسف هيا برقبة الماتركس بص أنا مش من هواة عقدة الخواجة ولا اليباني يوكل ولا الكلام ده بس لو كنت بتقارن الصني مثلا بالألانترا أنا أختار الإلانترا طبعا بس راعي فرق السعر. إنما الماتركس تخسر قدام الصني.
لو إنتا حددت إنتا عايز إيه هيكون أحسن بكتير ياعني العربية الصالون العادية تنفع معاك ولا عايز هاتش باك ولا إس يو في.
إستخداماتك عائلية ولا شخصية ولا شبابية.

قرر بس وكلنا معاك إلى أن تستقر على الإختيار الي يناسبك إنشاء الله.

قديم 03-07-2011, 11:28 AM
sherif fersh sherif fersh غير متواجد حالياً

sherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond repute

أضم صوتى للدكتور إسلام و أرشح الصنى على حساب الماتريكس
و الله الموفق ,
قديم 03-07-2011, 11:44 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

مترميش ودنك في موضوع العربيات دي بالزات عشان مش هتخلص
بالنسبه للصني اسمها يباني اي نعم شكلها عوجيزي وصالونها العادي فقير اوي بس عربيه
اما الماتركس بالنسبه للصني فانت كدا بتظلم الماتركس انك تقارنها بالصني لانها مقارنه غير موفقه واكيد الصني هتكسب