العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 22-06-2011, 07:14 PM
black_cres black_cres غير متواجد حالياً

black_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura about
افتراضي مياه تحت العربية

سلامو عليكو
لو سمحتوا ان عندي استفسار
النهاردة كنت في مشوار بالعربية مشيت حوالي 100 كيلو بس على طريق سريع وطول الوقت التكييف شغال وبعد ما رجعت وقفت العربية شوية تحت البيت وبعدين نزلت ادخلها الجراج وبعد ما حركتها لقيت مكانها فيه مية مش عارف ايه مصدرها ومتأكد انها ماكانتش موجودة ساعة ما وقفت العربية
والموضوع دا مش أول مرة يحصل لاني لاحظته قبل دا مرتين بس كنت بقول احتمال من قبل ما أقف
فا لو سمحتوا حد ممكن يكون عنده تفسيرة لموضوع المياه دا؟؟؟
قديم 22-06-2011, 07:20 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مياه تحت العربية

ممكن تكون المياة نازلة من على مواسير التكييف نتيجة تكثيف المياة عليها
طيب بصيت على مية الراديتير

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 23-06-2011, 12:14 AM
black_cres black_cres غير متواجد حالياً

black_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura aboutblack_cres has a spectacular aura about

مياه الرادياتير عندي خضرا
المياه اللي نازلة نضيفة مش خضرا
قديم 23-06-2011, 12:22 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute

والله عندى نفس الموضوع بالضبط زى ما بتقول والعربية فيرنا قلقت وقلت لازم اشوف الحوار واخدت وللعلم لازم قبلها اكون مشغل التكييف لاخظتها جدا بدون التكييف مفيش مياة
رحت واخد العربية مشوار سخن بالعربية وتكييف على اخرة ومشيت نصف ساعة كدة ورجعت رفعت العربية بالكوريك ونذلت تحت وطبعا سخونة رهيبة من تحت والجو شمس نار قلت مش مهم كلها دقيقة ونشوف
اللى حصل كالتالى اول ما نزلت مفيش على طول لقيت خرطوم متنى لتحت على الناحية اليمين وطالع منة بزبوز صعير الخرطول داخل للتكييف لقيتة بيسرب مياة نقط سريعة وبطيئة فابطأ فابطأ لحد حوالى ربع فنجان صغير بالبلدى بق مية كدة
وبطل ينزل شلت الكوريك ومشيت بالعربية ومفتحتش التكييف وقرصت على العربية شوية ورحت راجع بصيت تانى للتاكد لقيت الخرطوم ناشف ولا كانة فية مية سبتها شوية مفيش مية
رحت مجرب تانى اصلى موسوس لدرجة تخليك تقتلنى والصنايعى بيكرة اليوم اللى بروحلة فية اة والله المهم جربت تانى بالتكييف ومشيت عشر دقايق كدة وبصيت لقيت شوية مية صغييرين نزلوا نقط كدة
الاستنتاج المية دى من مترح التكييف زى اى تكييف بيت مثلا وشوف كدة راى الاعضاء فى الموضوع انا لما لقيت كدة قلت عادى لكن جايز يكون غلط عندى لانى مخدتش بالى من الموضوع اوى فمعرفش اذا كان عادى ولا لاة ويارب يطلع عادى مش ناقص تصليح والله اعلم
قديم 23-06-2011, 02:25 AM
ya_broker ya_broker غير متواجد حالياً

ya_broker has a spectacular aura aboutya_broker has a spectacular aura about

يا جماعه دى ميه خرج التكييف عادى جدا زى تكييف البيت كده