العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 09-06-2011, 10:31 AM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي عاوز أروح المطار

أصدقائى الأعزاء. أنا من المنوفية. عاوز أروح المطار من خلال طريق مصر أسكندرية الزراعى. أعتقد أن هذا هو الطريق الوحيد للسفر للمطار. أنا عارف الطريق لحد شبرا الخيمة وكدة بس مش عارف مفروض أكمل لحد شبرا ولا أعمل ايه علشان أروح المطار....

متشكر
قديم 09-06-2011, 10:48 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: عاوز أروح المطار

يا زعيم انتا تنور طريق المطار كله

هقولك علي اسهل طريق يا غالي هتاخد الزراعي لحد قبل شبرا الخيمة وتطلع الدائري وهتمشي قد 10 كيلو وهتنزل نازلة مدينة السلام وتمسك طريق جسر السويس لحد ما يقابلك كوبري علوي هتطلعه وتنزل منه طوالي لحد ما تلاقي المطار في وشك
قديم 09-06-2011, 11:37 AM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tham1010 مشاهدة المشاركة

أصدقائى الأعزاء. أنا من المنوفية. عاوز أروح المطار من خلال طريق مصر أسكندرية الزراعى. أعتقد أن هذا هو الطريق الوحيد للسفر للمطار. أنا عارف الطريق لحد شبرا الخيمة وكدة بس مش عارف مفروض أكمل لحد شبرا ولا أعمل ايه علشان أروح المطار....

متشكر
مع احترامى لرأى الأستاذ أحمد ممدوح، فأنا أفضل أنك تطلع الدائرى شمال (فى اتجاه طريق طريق الأسماعيلية) قبل شبرا الخيمة طبعا مثل ما ذكر الأستاذ أحمد وخليك على طول فى الدائرى ماتنزلش منزل السلام وبعد ماتعدىالمنزل بحوالى 6 ك ستجد مدخل المطار على اليمين فى نفس الطريق الدائرى. وتبعد عن الزحمة.

قديم 09-06-2011, 11:48 AM
الصورة الرمزية mahmoudey
mahmoudey mahmoudey غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود عادل
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الرياضة

mahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud ofmahmoudey has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

مع احترامى لرأى الأستاذ أحمد ممدوح، فأنا أفضل أنك تطلع الدائرى شمال (فى اتجاه طريق طريق الأسماعيلية) قبل شبرا الخيمة طبعا مثل ما ذكر الأستاذ أحمد وخليك على طول فى الدائرى ماتنزلش منزل السلام وبعد ماتعدىالمنزل بحوالى 6 ك ستجد مدخل المطار على اليمين فى نفس الطريق الدائرى. وتبعد عن الزحمة.

فعلاً ده أسهل عشان تريح دماغك ولازحمة ولا تلف كتير (طالما ماتعرفش الطرق هناك)
قديم 09-06-2011, 01:32 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

تسلملي يا غالي معلش نسيت انا الدخله الجديدة بتاعت المطار من علي الدائري ربنا يباركلك يا استاذنا