العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 07-06-2011, 11:13 PM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute
Talking الصين لا تعرف المتسحيل :)

طبعا واكيد واحشتوني جدا فوق الخيال فعلشان كده حبيت اول موضع يتكبت بعد الغيبه الطويله دي يكون عجيب وغريب واكيييييييييييييييييييييي ييد ما فيش اغرب من دي

يلا بقي اسمع احلي افيهات وتعليقات
ملحوظه ده سواق معلق محلول وبيسوق

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 08-06-2011, 04:27 AM
dr tamer naguib dr tamer naguib غير متواجد حالياً

dr tamer naguib is just really nicedr tamer naguib is just really nicedr tamer naguib is just really nicedr tamer naguib is just really nicedr tamer naguib is just really nice
افتراضي رد: الصين لا تعرف المتسحيل :)

يخرب عقل كده
ده انا دكتور من 11 سنه وعمري ما شفت المنظر ده
بس حامل المحلول خارج من الشباك الخلفي - هل ممكن يكون معاه مريض علي الكنبه الخلفية ؟ الله اعلم
علي العموم شكرا علي الصوره المستحيله
قديم 08-06-2011, 06:43 AM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

شكرا يا دكتور انك وضحتلي الصورة

انا قاعد من 3 ساعات ابحلق في الصورة علشان اعرف ايه المستحيل اللي فيها

ههههههههههههه
قديم 08-06-2011, 10:35 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

شكرا يا دكتور انك وضحتلي الصورة

انا قاعد من 3 ساعات ابحلق في الصورة علشان اعرف ايه المستحيل اللي فيها

ههههههههههههه
وانا كمان بصراحة انا كنت فاكرها صنارة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 08-06-2011, 10:41 AM
الصورة الرمزية طارق ابوذيد
طارق ابوذيد طارق ابوذيد غير متواجد حالياً
من انا؟: الشيخ طارق ابوذيد
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سيارات استيراد فيات وكورى
هواياتي: السيارات

طارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond reputeطارق ابوذيد has a reputation beyond repute

احبائى فالله لقد كنت اقود سياره وانا مركب درنقتان فى الكبد وظللت على هذا الوضع اكثر من سنه ونصف فلا يوجد مستحيل اذا اراد الانسان .

تم حذف بيانات الاتصال بناء على الشكاوى المقدمة ضد صاحب العضوية فى الموضوع التالى :
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=121431