العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أفيو

أفيو chevy gold logo

قديم 04-03-2009, 01:04 PM
sigma sigma غير متواجد حالياً

sigma is just really nicesigma is just really nicesigma is just really nicesigma is just really nice
افتراضي سوء نوعية النظام الصوتى بالأفيو

الإخوة الأعزاء
لاحظت للأسف فى عربيتى افيو الأوتوماتيك المصريه ا عربية زميلى المانيوال المصرى أو زميلى الأخر المانيوال الكورى سوء نوعية النظام الصوتى مش عارف السبب :
هل عيب بالسماعات ( المصرى بها سماعات صنع فى مصر والكورى صنع فى الصين) فقمت بتغيير السماعات الخلفيه بأخرى بيونير مكسيكى الوضع تحسن ولكن لايزال الصوت مكتوم مقارنه بالدايو لانوس مثلا
هل العيب فى طريقة تثبيت السماعات الخلفيه ووضع الرف عليها بطريقه غير مناسبه(خطأ تصميمى)
أرجو المشاركه بالرأى
مع الشكر
قديم 05-03-2009, 06:15 PM
yoko
Guest

افتراضي رد: سوء نوعية النظام الصوتى بالأفيو

هيا معقوله بالنسبه لسعر العربيه وإنها كوري
هيا طبعا متتقرنش بالكورولا
ولا ال١٢٨ الي معايا kenwood 300watt سمعتين
بس أنا شايف إنها معقوله ولو عايز أحسن من الموجود فيها هتغير الكاسيت كله مش سماعات بس
قديم 10-03-2009, 02:44 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute

انت غيرت السماعات محستش بفرق يبقى العيب من الهيد يونت (الكاسيت)

I'M BaD UseR

قديم 26-04-2009, 09:58 PM
drift_lover drift_lover غير متواجد حالياً

drift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond reputedrift_lover has a reputation beyond repute

الموضوع مش سماعات وبس.
وفي الاغلب الكاسيت عاوز يتغير.