العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 22-05-2011, 02:07 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
غاضب جدا حملة ارمي اللوجان في الزبالة!!!!!!!!!

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50268
بناء علي كتابتي للموضوع السابق واللي بعض الناس خدتة بمحمل سلبي علي غرار ينهاااااااااار كلبس ب 400ج او حد تاني قال ان عيب العربية انها كومبكت وتالت قال انها بتمشي علي الحيطة !!!!!!!حبيت اعمل ردي في موضوع منفصل بعد اذن مشرفي المنتدي والغرض هوا افادة الاعضاء لا اكثر:

1 -الموضوع كان شكر في التوكيل والناس اللي شغالة فية مش العكس
2 - مش فاهم اية حملة التشوية اللي جت مرة واحدة علي العربية دي مش اول عربية الناس تشتكي من غلو قطع غيارها وعلي ما اتذكر ان كانت الهيونداي والدايو الناس كانت بتعيط من غلو قطع غيارهم اول ما نزلوا
3 - ازاي موضوع يتحول من منتهي الايجابية لمنتهي السلبية بالطريقة دي حتي لو الكلبس ب 400ج انا مشفتش الكلبس دا شكلو اية وجايز ميكونش كلبس بس يعني لما بيجي الكلبس بيجي مثلا بجزء من فرش الباب وكويس ان الناس عندهم تصريفة وحل للمشاكل دي مشكورين يعني مش متعمدين يدوسوا علي رقابينا ولا يمدوا اديهم جوا جيوبنا
4 - انا بقالي سنة معايا العربية ولله الحمد وربنا يديمها علينا نعمة مش لاقي فيها اي مشكلة الا غلوا قطع الغيار اللي هيا ممكن تتحل بكرة لو حد من المستوردين الافاضل جاب لوط محترم من قطع غيارها وطبعا محدش حيغامر بفلوسة الا لما يتاكد من انتشار العربية وكتر استبدال غيارها القديم والكلام دا مش حيحصل الا بعد فترة
5 - اخيرا انا لا اقصد من كلامي الا افادة اعضاء المنتدي اللي معاهم لوجان واللي مش معاهم ويا ريت اللوجانوية يجابوا - هل عندك اي مشكلة ظهرت بالعربية وحسيت انك ندمت انك دفعت فلوس فيها ولا هيا بس مشكلة قطع الغيار اللي قلقاك؟

بعد كل ماقيل اية رايكوا نرمي اللوجان في اول اونيكس يقابلنا عشان قطع غيارها غالية في التوكيل

مع انك مش محتاج انك اصلا تشتريها الا لاقدر الله ربنا يعفي عنا جميعا في حالة الحوادث مع وجود بدائل

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 22-05-2011, 02:19 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: حملة ارمي اللوجان في الزبالة!!!!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50268
بناء علي كتابتي للموضوع السابق واللي بعض الناس خدتة بمحمل سلبي علي غرار ينهاااااااااار كلبس ب 400ج او حد تاني قال ان عيب العربية انها كومبكت وتالت قال انها بتمشي علي الحيطة !!!!!!!حبيت اعمل ردي في موضوع منفصل بعد اذن مشرفي المنتدي والغرض هوا افادة الاعضاء لا اكثر:

1 -الموضوع كان شكر في التوكيل والناس اللي شغالة فية مش العكس
2 - مش فاهم اية حملة التشوية اللي جت مرة واحدة علي العربية دي مش اول عربية الناس تشتكي من غلو قطع غيارها وعلي ما اتذكر ان كانت الهيونداي والدايو الناس كانت بتعيط من غلو قطع غيارهم اول ما نزلوا
3 - ازاي موضوع يتحول من منتهي الايجابية لمنتهي السلبية بالطريقة دي حتي لو الكلبس ب 400ج انا مشفتش الكلبس دا شكلو اية وجايز ميكونش كلبس بس يعني لما بيجي الكلبس بيجي مثلا بجزء من فرش الباب وكويس ان الناس عندهم تصريفة وحل للمشاكل دي مشكورين يعني مش متعمدين يدوسوا علي رقابينا ولا يمدوا اديهم جوا جيوبنا
4 - انا بقالي سنة معايا العربية ولله الحمد وربنا يديمها علينا نعمة مش لاقي فيها اي مشكلة الا غلوا قطع الغيار اللي هيا ممكن تتحل بكرة لو حد من المستوردين الافاضل جاب لوط محترم من قطع غيارها وطبعا محدش حيغامر بفلوسة الا لما يتاكد من انتشار العربية وكتر استبدال غيارها القديم والكلام دا مش حيحصل الا بعد فترة
5 - اخيرا انا لا اقصد من كلامي الا افادة اعضاء المنتدي اللي معاهم لوجان واللي مش معاهم ويا ريت اللوجانوية يجابوا - هل عندك اي مشكلة ظهرت بالعربية وحسيت انك ندمت انك دفعت فلوس فيها ولا هيا بس مشكلة قطع الغيار اللي قلقاك؟

بعد كل ماقيل اية رايكوا نرمي اللوجان في اول اونيكس يقابلنا عشان قطع غيارها غالية في التوكيل

مع انك مش محتاج انك اصلا تشتريها الا لاقدر الله ربنا يعفي عنا جميعا في حالة الحوادث مع وجود بدائل
كلام منطقى. ياريت يستمر انتشار اللوجان حتى تقل اسعار قطع غيارها

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
قديم 22-05-2011, 05:20 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

يارب اللهم امين

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 22-05-2011, 05:29 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

تسلم عالموضوع وحاسس بيك بس في ناس بتهاجم من غير وعي ولاتقكرولا تجربه لوجان وصيني وحاجات كتير بتتهاجم من الاخر كده بيواجهم اي حاجه في طريقها لبلع واكتساح السوق وبعدين الغالي تمنه فيه ما المضروب متلقح فكل مكان وبربع التمن ولا حد بيعبره
قديم 22-05-2011, 05:51 PM
walidelwahsh
Guest

اشكرك على الموضوع
اللي عملتة الظاهر بعد مافاض بيك
بس انا عايز اوجه كلمة للى بيهاجم وخلاص
انت لو تقدر تقدر قيمة العربية عند اللي اشتراها خصوصا اللي جابها من عرقة وحر ماله
انت لو تعرف تقدر انك ممكن تضايقهم بكلامك
وكمان جايز تبقي فرحان بانك بتحب تتضايق الناس
لا تنسي قدرة الله عليك
ان ربنا قادر يوقعك في ماركة مشهورة تصرف عليها وهي زيرو اكتر 4 اضعاف من اللوجان
خللي بالك اعمل ماشئت فكما تدين تدان
لو عندك راي في العربية سلبي يتقال بس في ساحة نقاش مش يتحول الموضوع الى مجرد سخرية من عربية عشان مش جاية على هواك...
خللي بالك في ناس بتهاجم لمجرد انه جايب عربية معدية ال 150000 جنية وانت عربيتك سعرها 70000 بس فيها نفس الاوبشن...فتتحرك النفس الامارة بالسوء على الفور
الكلام دا موجة للي بيهاجم لمجرد غريزي جواه
ربنا يباركلك في العربية يا صاحب الموضوع وتتهنى بيها
ويبعد عنك شرها وشر الحاقدين عليها
وشكرا