العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 12-05-2011, 01:07 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold
افتراضي الجراااااااااااج والقهوه واين الاهتمام بالعرابيه ؟

السلام عليكم
ازيكم يا جماعه يارب تكونوا بخير
انا يا جماعه مشترك فى جراج وعلى فكره العربيه واقفه من شهر 12 سايبها مش بحركها لاننا مش محتجينها الفتره دى
المهم اشتراك الجراج 130 جنيه
وانا بسيب 20 جنيه قهوه للناس اللى هناك يعنى بدفع 150 جنيه فى الشهر
اللى يغيظ ان العربيه بقالها بتاع سنه اهوه و عمرها ما اتغسلت ولا حتى اتمسحت بفوته ؟
قولت معلش يابنى اديك بتسيب القهوه دى عشان يخدوا بالهم من العربيه كويس
اللى يغيظ اكتر انى روحت ابص عليها من كام يوم لقيت الزجاج الامامى هوا كان فى كسره صغيره من فوق الكسره دى امتديت بطول الزجاج ؟؟؟؟!!!
أسأل السايس واقوله ازاى كده انا المفروض انى سايب العربيه فى ايد امينه ولا هوا لازم كل يوم انزل ايص عليها
السايس يقولى واللهى ياباشا انا اول مره اخد بالى من الكسره دى !!!!!!!!!!
طب على كده انا بدفع قهوه ليهم ليه ده انا مره قررت مسيبش قهوه قالى انت مسيبتش القهوه بتاعتنا تخيولوا ؟؟؟
سؤالى بقى للناس اللى بتتعامل فى جراج هل العشرين جنيه شويه ؟ ادفع اكتر يعنى ولا ايه بالظبط
اانا بدفع الفلوس دى كده على الفاضى العربيه ولا بتغسل ولا بتتمسح وكمان مش مهتمين بيها ؟

قديم 12-05-2011, 01:24 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجراااااااااااج والقهوه واين الاهتمام بالعرابيه ؟

قوله مينفعش كدة ولو مهتمش بيها وغسلها غسلة محترمة عليك وعلي الشارع

احسن ما تدفع فلوس ولا كانها في الشارع

غطيها كويس وامن عليها وكلبش الدركسيون و عيش

رمضان كريم
قديم 12-05-2011, 01:38 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

واللهى يا باشا جربت اركن فى الشارع وكرهت نفسى لان المنطقه بتاعتنا كلها محلات موبيليات و فاترينات وكل ما اركن فى حته يطلع صاحب محل يقولك انت كدا سادد عليا وده محل اكل عيش وباب رزق والبوقين دول
وخصوصا ان احنا مش بنستخدم العربيه كتير ممكن تبقى واقفه اسبوع
انا بس حابب اعرف هوا العشرين جنيه دى شويه ولا كتير بالنسبه للقهوه وليه فى الجراج الاهمال ده ومفيش اهتمام ؟

قديم 12-05-2011, 01:54 PM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedraafat00 مشاهدة المشاركة

واللهى يا باشا جربت اركن فى الشارع وكرهت نفسى لان المنطقه بتاعتنا كلها محلات موبيليات و فاترينات وكل ما اركن فى حته يطلع صاحب محل يقولك انت كدا سادد عليا وده محل اكل عيش وباب رزق والبوقين دول
وخصوصا ان احنا مش بنستخدم العربيه كتير ممكن تبقى واقفه اسبوع
انا بس حابب اعرف هوا العشرين جنيه دى شويه ولا كتير بالنسبه للقهوه وليه فى الجراج الاهمال ده ومفيش اهتمام ؟
و لو 20 قرش

قصاد اية اللي مبيشتغلش بالفلوس ميستهاهلاش ولا احنا بنلاقي الفلوس في الارض

لو قالك القهوة قوله لما تنضفها لو مش عاجبه مفيش اكتر من الجراجات وربنا يوفقنا جميعا

رمضان كريم
قديم 12-05-2011, 02:09 PM
asaadte asaadte غير متواجد حالياً

asaadte will become famous soon enoughasaadte will become famous soon enough

مش قليل لانك مش بتخرج
انا بدفع 2 فى كل مرة
5 فى نص الشهر و5 فى اخره
يعنى بتاع 30 او 40 جنيه