العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 09-05-2011, 10:31 AM
sifelzaman sifelzaman غير متواجد حالياً

sifelzaman is on a distinguished road
افتراضي انا طويل و عاوز اجيب لوجان ينفع؟

انا طويل فى الشاهين راسى بتخبط و فى البيجو 504 يادوب بس مش مرتاح قوى لكن فى اللادا و الفيات 132 و سكودا و اوبل كورسا ببقى مرتاح و كويس الهيونداى فيرنا برضه ببقى مرتاح بس بحس كان القوايم القدمانية داخلة فى عنيا و بتحجب عنى الرؤيا ... هيبقى ايه وضعى فى اللوجان علشان عاوز اشتريها ان شاء الله بس مفيش حد قدامى اجربها منه
قديم 09-05-2011, 11:55 AM
Dr KeNaWy Dr KeNaWy غير متواجد حالياً

Dr KeNaWy is a jewel in the roughDr KeNaWy is a jewel in the roughDr KeNaWy is a jewel in the rough
افتراضي رد: انا طويل و عاوز اجيب لوجان ينفع؟

اركب لك مشوار فى تاكس يكون لوجان
هى اكيد هتكون اوسع جدا افقيا وراسيا عن الفرنا
بس انا لما ركبتها مش بشياكة الفرنا
على انك ذكرتها من ضمن العربيات اللى بتريحك كوسع
قديم 09-05-2011, 12:23 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

اطمن مدام بترتاح نوعا في الفرنا يبقي حتلاقي اللوجان بحر اللوجان اوسع من الفيرنا ومجال الرؤيي اوسع بكتير والكرسي لية 3 وضعيات ارتفاع عن الارض دي حتخدمك جامد والسقف عالي والدواسة قدامك واسعة جدا ومش حتحس بكلامي الا لما تجرب فيا ريت تروح اي مركز معتمد قريب منك وجرب كمان حتلاقي مابينك ما بين اللي جنبك مكان كبير اوسع من الفيرنا بكتير

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 09-05-2011, 12:44 PM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

هو طول حضرتك كام بالظبط ؟
و حضرتك مش مستريح في البيجو ال 504
و مستريح في الاوبل كورسا ؟ طب ازاي ؟

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 09-05-2011, 02:45 PM
mosomodo mosomodo غير متواجد حالياً

mosomodo will become famous soon enoughmosomodo will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

اطمن مدام بترتاح نوعا في الفرنا يبقي حتلاقي اللوجان بحر اللوجان اوسع من الفيرنا ومجال الرؤيي اوسع بكتير والكرسي لية 3 وضعيات ارتفاع عن الارض دي حتخدمك جامد والسقف عالي والدواسة قدامك واسعة جدا ومش حتحس بكلامي الا لما تجرب فيا ريت تروح اي مركز معتمد قريب منك وجرب كمان حتلاقي مابينك ما بين اللي جنبك مكان كبير اوسع من الفيرنا بكتير

اللوجان اهم حاجة فيها و المشهورة بيها هو انها واسعة جدا.