العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 113

قديم 05-05-2011, 04:21 PM
الصورة الرمزية saasaa29
saasaa29 saasaa29 غير متواجد حالياً

saasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the roughsaasaa29 is a jewel in the rough
للاهمية علبه دريكسون ال a113 وتوكيل ابو الفتوح ....

يا جماعه معلش عايز الرد بسرعه للأهميه القصوى معلش هتقل عليكم بس فعلا محتاج الرد بسرعه اوى....
انا دلوقتى معايا a113 كان فيها عيب فى علبه الدريكسون تمام ...وبعدين ايه التوكيل قلولى انتا محتاج علبه دريكسون وكده وغيروها فعلا فى الضمان العيب ده رجع بعد شهرين او تلت شهور وانا لسه فى الضمان اعمل ايه هوا هوا نفس العيب الموضوع بتاع علبه الدريكسون ده فدلوقتى هيغروها تانى فى الضمان ولا هيحسبونى عفليه ولا هيعملو ايه عشان ميضحكوش عليا انا عايز افهم الى ليا والى عليا ولا اعمل ايه بظبط انا هتجنن ازاى يصلحوه ويرجع تانى حسبى الله ونعم الوكيل ....
قديم 05-05-2011, 04:28 PM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future
افتراضي رد: علبه دريكسون ال a113 وتوكيل ابو الفتوح ....

المفترض تتغير تاني Free طالما لسه في الضمان

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 06-05-2011, 03:53 AM
الصورة الرمزية emad7759
emad7759 emad7759 غير متواجد حالياً

emad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond reputeemad7759 has a reputation beyond repute

لا تخف روح ليهم تانى ووريهم الوش الخشن

وهما كده كده هيتم تغيرها تانى على حساب الضمان

انا مغير حجات عندى مرتين وتلاته على حساب الضمان

من ضمن الحجات دى انا مغير عدد 2 طرمبه بنزين

عدد2 اربه مياه وروح ليهم ولا تقلق

قديم 06-05-2011, 08:09 AM
Egy News Egy News غير متواجد حالياً

Egy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant futureEgy News has a brilliant future

معلش يا استاذ عماد سؤال
هو حضرتك عملت كام كيلو بالعربيه
عشان تغير 2 طلمبه بنزين و 2 قربه ميه ؟

تابع اخبار مصر و العالم لحظه بلحظه
www.egynews.info
قديم 06-05-2011, 09:49 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

روح يامصطفى وهما هيغيروها بدون كلام بس وريهم الوش التانى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ