العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 05-04-2011, 02:03 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
عاجل ابعدوا عن الماتريكس

يا جماعة الماتريكس عربية ×××× انا قصدي من ٢٠٠٩ حتي ٢٠١١ اللي هو الشكل الجديد و صدمت ان الشكل الجديد بقة صناعة هندي مش كوري ومفهاش ولا ابي اس و لا ايرباج علي الاقل حتي موديل ٢٠٠٨ كان فيها ابي اس و ايرباج اوبشن اعلي و لوجلست في المقعد الخلفي في ٢٠٠٨ و ٢٠١١و الله ٢٠٠٨ احسن و اقوي و ده عن تجربة شخصية و انا ركبت الاتنين و طبعا الكوري احسن و شركة غبور مكبرة و بتسترخص و لو نفسك في زيرو زود المبلغ شوية و هاتلك فولكس سوران ٢٠١١ الشكل الجديد ب ١٠٦ الف كفاية انها الماني وهي شبه الجولف ٦ بس اكبر طبعا

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 05-04-2011 الساعة 09:33 PM
قديم 05-04-2011, 02:13 PM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ابعدوا عن الماتريكس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahiaashraf مشاهدة المشاركة

يا جماعة الماتريكس عربية زبالة انا قصدي من ٢٠٠٩ حتي ٢٠١١ اللي هو الشكل الجديد و صدمت ان الشكل الجديد بقة صناعة هندي مش كوري ومفهاش ولا ابي اس و لا ايرباج علي الاقل حتي موديل ٢٠٠٨ كان فيها ابي اس و ايرباج اوبشن اعلي و لوجلست في المقعد الخلفي في ٢٠٠٨ و ٢٠١١و الله ٢٠٠٨ احسن و اقوي و ده عن تجربة شخصية و انا ركبت الاتنين و طبعا الكوري احسن و شركة غبور مكبرة و بتسترخص و لو نفسك في زيرو زود المبلغ شوية و هاتلك فولكس سوران ٢٠١١ الشكل الجديد ب ١٠٦ الف كفاية انها الماني وهي شبه الجولف ٦ بس اكبر طبعا
الماتركس هندي الكرولا جنوب افريقي ايه الكلام ده
و للعلم السوران مش الماني دي لا ارجنتيني يا برزيلي
العربيات ما فهاش حاجه اصلي لا الاسعار اصلي بذياده

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 05-04-2011, 02:16 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اولا ال 2008 تركي مش كوري
ثانيا غبور عمره ما نزل ماتريكس فيها اير باج و abs
ثالثا الموديلات ما بعد 2009 مش هندي ولا حاجه هي كوري او تركي ايضا
خامسا مع تجربتي للسيارتان لا يوجد فرق في التقفيل او جوده الخامات لصالح احداهما
سادسا :السوران ليست الماني

حـازم خـضـر

قديم 05-04-2011, 08:03 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

يا جماعه انا سالت بتوكيل غبور والمصريه للسيارات بجرين بلازا وقال لي ان العربيه هندي حتي الورقه الي موجوده علي الزجاج في العربيه الزيرو منها مكتوب made in india ‎وعلي فكره سوران ٢٠١١ صناعه الماني بالكامل لكن تقفيل ارجنتيني لكن اسسها الماني وعلي فكره الماتريكس ٢٠٠٨ دي كانت كوري اصلي وفيها abs‏ وفيها ايرباج ودي كانت مع واحد صحبي ومكنش مركب الحجات دي وكلمة شناعه في كوريا كانت مكتوبه علي الورقه الي في الزجاج وده عن تجربه شخصيا
قديم 06-04-2011, 04:25 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اولا ال 2008 تركي مش كوري
ثانيا غبور عمره ما نزل ماتريكس فيها اير باج و abs
ثالثا الموديلات ما بعد 2009 مش هندي ولا حاجه هي كوري او تركي ايضا
خامسا مع تجربتي للسيارتان لا يوجد فرق في التقفيل او جوده الخامات لصالح احداهما
سادسا :السوران ليست الماني
لن أزيد علي كلامك حرف
كنت انتظر هذا الرد
ولا رد اروع من ذلك
فعلا خير الكلام ما قل ودل
ووجهة نظري صحيحه في عدم ردي علي كل المواضيع وانتظار الردود من اعضاء يفهمون لا ينقلون

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )