العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 26-03-2011, 10:05 PM
powerofdream powerofdream غير متواجد حالياً

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future
افتراضي استشارة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا برحب بكل اللي في المنتدي هنا وبشكرهم جدا علي المعلومات القيمة اللي استفدت منها جدا في حاجات كتير و دلوقتي اشتركت معاكم ودي اول مشاركة ليا ان شاء الله

ثانيا : النهاردة كنت بطلع الرخصة وللاسف سقطت في العملي بسبب الزحمة اللي كانت في المرور فبدل ما اكمل حرف الاس للاخر من الناحية اليمين كملته من الشمال من غير ما خد بالي لان الناس كانت متزاحمة جدا من ناحية اليمين ولما نزلت من العربية قولته انا ذنبي ايه قالي مليش دعوة تعالي بعد شهر وخد مني الورقة بتاعت الاختبار اللي فيها اختبار الاشارات والعملي وقالي تعالي بعد شهر ومعاك 3 صور ومش ردي يديني الورقة تاني

فهل انا كده بعد شهر هروح الاقي الورق دا تاني ولا خلاص علي كده اشتري ورق من جديد , وعاوز اعرفه هل اللي بيسقط مرة دا بيأثر عليه في حاجة في الرخصة وشكرا جزيلا
قديم 26-03-2011, 10:11 PM
الصورة الرمزية CARDIO
CARDIO CARDIO غير متواجد حالياً
من انا؟: i am my self
التخصص العملى: using my brain
هواياتي: learning till death

CARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to beholdCARDIO is a splendid one to behold
افتراضي رد: استشارة

هو لسه فى امتحان اشارات ؟ انا اتقال لى انه اتلغى و الا ايه ؟
قديم 26-03-2011, 10:29 PM

powerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant futurepowerofdream has a brilliant future

اتلغي بس بتاخد ختم بيه برده فممكن بعد شهر اروح يقولي ملكش ورق وامتحن من اول وجديد وساعتها بقي ينزل الاشارات تاني والله اعلم اللي ممكن يحصل

ياريت الاقي اجابة
قديم 26-03-2011, 10:48 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

انا عن نفسي اتدبست في مدرسة المرور ايام العهد البائد وشربت حوالي 600 جنية بس اخدت الرخصة ولو مكنتش بعرف اسوق برضة كنت هاخدها ده انا تبع مدرسة المرور ولازم النجاح يكون 100 %

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 26-03-2011, 10:51 PM

الف مبروك والحمد لله علي كل شئ وربنا يستر يارب