العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 20-03-2011, 12:33 AM
Hemo2010 Hemo2010 غير متواجد حالياً
من انا؟: ابراهيم الصغير
التخصص العملى: طالب
هواياتي: مجال الكمبيوتر والسيارات

Hemo2010 will become famous soon enoughHemo2010 will become famous soon enough
للاهمية مشكله فى الدركسيون

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندى عربيه دايو لانوس 2005 كنت باسمع طقطقة لما بالف الدركسيون روحت للميكانيكى وغيرت كوبلن شمال جديد والطقطقه راحت بس بقى فيه صوت تزييق مع الملفات انا قولت يمكن ده علشان الكوبلن لسه جديد بس العمليه طولت جدا ومش ايه سبب الصوت ده وبدات العربيه تحدف يمين وفيه هزه خفيفه فى الدركسيون بتعمل صوت زنه لما باسيب الدركسيون وبيكون فيه زنه او بمعنى اصح زنه فى العربيه على السرعات العاليه بعد 100 كيلو/ساعه
اما المشكله التانيه هى انى بدات احس ان الدركسيون تقل خالص مش زى الاول وبقى فيه صوت خفيف عند لف الدركسيون زى صوت موتور صغير شغال كده طبعا غير صوت التزييق علما ان العربيه باور وعامله96000 كيلو متر يا ريت اللى يقدر يفيدنى ما يبخلش بالمعلومه وجزاكم الله كل خير
قديم 22-03-2011, 10:30 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكله فى الدركسيون

ممكن بالنسبة لموضوع الدركسيون تكشف على علبة الدركسيون عند ميكانيكى كويس وربنا يكرنك ويتم الاصلاح وممكن الحدف دة من المساعد مش من الكوبلن شوف عفشجى وربنا يكرمك

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت
قديم 08-04-2011, 11:20 PM
الصورة الرمزية basosi
basosi basosi غير متواجد حالياً
من انا؟: سامح الباسوسي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: الشعر - السيارات- النقل الثقيل والاتوبيسات

basosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to allbasosi is a name known to all
افتراضي رد: مشكله فى الدركسيون

أنت تروح لعفشجي مش ميكانيكي
كل واحد وله شغله

يا حبيبي يا
محمد

يا رسول الله