العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 06-02-2009, 03:50 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute
Angry اااااااخر اخبار عن حكاية نزووووول اسعار السيارات

ولله انا زوهلت ولله ومش عارف اقوولكم الموضوع ازاى بس هقوول.......الموضوع اية بقى الحكومة عرفت ان اسعار السيارات هتنزل والشعب هيرتااااااح ازاى لازم الحكومة تنكد علينا دايما راحوا مطلعين قانون جديد ما اول 2010 ينفذ قالو ان اسعار السيارات هتنزل يبقى مفيش نمر يعنى علشان تشترى عربية مفيش نمر لازم تشترى عربية قديمة وتاخد نمرها وتروح تكنهها فاكرنا فى اوروبا يظهر ولا مش عارف ptmnlo123per1127 يعنى ناويين يعملوا فينا اية تانى مش عارف انا يا جماعة عرفت الموضوع دة من واحد جارى هنا لواء بلمرور كل ما يشوفنى يدينى درس فى الاخلاق علشان بسوق من غير رخصة بس انا كان معايا بابا فهو قالو على الموضوع دة لبابا بس انا زهقت من العالم دى بقى يعنى العربيات ترخص الف الفيين يغرمونا خمسة حراااااااااااااامptmnlo12 3per144
قديم 06-02-2009, 03:57 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اااااااخر اخبار عن حكاية نزووووول اسعار السيارات

طب الحمد لله

انا عندي عربيتي

لما اجيي اغير ابقه اخد نمرها

بس كده مش هاعرف ابيعها

ابقي كل ماخد عربية احط النمر عليها

ايه الهبل اللي بقوله ده

اساسا ايه القوانين الهبله دي

قديم 06-02-2009, 04:10 AM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

راااااااااااااعى انهم عايز السيارات القديمة
قديم 06-02-2009, 11:36 AM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute

مش فاهم يعنى ايه القانون الجديد ده

قديم 06-02-2009, 11:52 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

يعني هما عايزين يتحكموا في عدد العربيات يكون ثابت ميزيدش ....
و بالتالي علشان تشتري عربيه جديده زيرو لازم تشتري عليها عربيه قديمه بنمر و تكهنها
طيب واللي بيغير عربيته ولسه حالتها كويسه يعمل ايه !!!!

ايه الجنان ده ptmnlo123per178ptmnlo123p er178

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &