العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 06-03-2011, 12:32 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي هل ما جاء فى هذا الخبر صحيح

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هل ما جاء فى الخبر صحيح ام انها اشاعات غرضها الثوره المضاده
وهل احد تعرض لاى موقف حتى نفيد انفسنا
http://www.moheet.com/show_files.aspx?fid=451957
قديم 06-03-2011, 12:40 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل ما جاء فى هذا الخبر صحيح

انا سمعت ان فيه بعض الحالات للمجرمين و البلطجية , بس مش بالشكل الى فى المقال ده !!!!
قديم 06-03-2011, 12:53 PM

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

انا سمعت ان فيه بعض الحالات للمجرمين و البلطجية , بس مش بالشكل الى فى المقال ده !!!!

انا سمعت عن موضوع القللى بس مش مصدق على اساس ان موضوع زى ده مش يحصل فى وسط البلد والدبابات على بعد مسافات قريبه فى شارع رمسيس
قديم 06-03-2011, 01:27 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

AMMI بعد التحية

ارجوا من سعاتك ان تتكرم وتقرأ التعليقات على الموضوع الحضرتك رافعة
وقولى انت شوفت حاجة من الكلام المكتوب ده

اظن انه نوع من الرعب والترهيب يعنى بلطجة بالقلم
عشان كدة احب اقولك انى من سكان الاسكندرية ومفيش اى حاجة من الكلام بتاع البلطجة البسمعها
غير شوية العيال الصيع الموجودة ايام النظام القديم
بالله عليك الناس مش ناقصة فلو عايز ترفع مواضيع ارجوا من سياتك ان تكتب تجربة عنك
ومظنش ان حضرتك اتعرضت لحاجة زى دى

الثورة عملت تغير كبير وطبعا ده واضح ليك وليا ولكل الناس

وان شاء الله رجالة مصر موجودة ومحدش بيسمح لحد ان يتعرض لاذى ويسكت ولو حيروح فيها رقاب

يعنى الخدوا مراته قدام عينة وبيقولهم بالله عليكم دى مراتى انت مصدق دا لو حقيقى يبقى الاولى له الموت وهو بيحافظ على شرفة ولا انت مش معايا مش يعيط ويتوسل اليهم انهم يتركوها ولو فعلوا ازاى حيعيش تانى ويعمل راجل تانى
لا اظن ان فيه رجالة بالمنظر ده

انا كنت امس راجع من الشغل والبنات فى الشوارع والرجاله الاسكندرنية واقفي وحدش بيبلطج وعاملين بهدلة فى السواقين المش محترمين البيخلفوا المرور بالمعاكس ومش عايز اقولك بيعملوا فى عربياتهم ايه عشان محدش يغلط

ارجوا ان اكون افتك فى طلبك ان كان ال فى المقال ده صح ولا اشاعات

My car
قديم 06-03-2011, 02:17 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

AMMI بعد التحية

ارجوا من سعاتك ان تتكرم وتقرأ التعليقات على الموضوع الحضرتك رافعة
وقولى انت شوفت حاجة من الكلام المكتوب ده
اظن انه نوع من الرعب والترهيب يعنى بلطجة بالقلم
عشان كدة احب اقولك انى من سكان الاسكندرية ومفيش اى حاجة من الكلام بتاع البلطجة البسمعها
غير شوية العيال الصيع الموجودة ايام النظام القديم
بالله عليك الناس مش ناقصة فلو عايز ترفع مواضيع ارجوا من سياتك ان تكتب تجربة عنك
ومظنش ان حضرتك اتعرضت لحاجة زى دى

الثورة عملت تغير كبير وطبعا ده واضح ليك وليا ولكل الناس

وان شاء الله رجالة مصر موجودة ومحدش بيسمح لحد ان يتعرض لاذى ويسكت ولو حيروح فيها رقاب

يعنى الخدوا مراته قدام عينة وبيقولهم بالله عليكم دى مراتى انت مصدق دا لو حقيقى يبقى الاولى له الموت وهو بيحافظ على شرفة ولا انت مش معايا مش يعيط ويتوسل اليهم انهم يتركوها ولو فعلوا ازاى حيعيش تانى ويعمل راجل تانى
لا اظن ان فيه رجالة بالمنظر ده

انا كنت امس راجع من الشغل والبنات فى الشوارع والرجاله الاسكندرنية واقفي وحدش بيبلطج وعاملين بهدلة فى السواقين المش محترمين البيخلفوا المرور بالمعاكس ومش عايز اقولك بيعملوا فى عربياتهم ايه عشان محدش يغلط

ارجوا ان اكون افتك فى طلبك ان كان ال فى المقال ده صح ولا اشاعات
سيادتك الغرض من طرح الموضوع هوه تكذيبه وذلك واضح من تعليقى على رد المهندس احمد اننى غير مصدق لمثل تلك الشائعات وأريد ان اوضح ذلك بان ينفى الاخوه مثل هذه الاخبار مثل ما نفيتها.
كما اننى قرأت التعليقات التى تطلب منى ان اتكرم واقرأها ومن غير ما أقرأها هذا رأيى سابقاً