العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 02-03-2011, 04:38 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
افتراضي دعوة احمد المسلماني بخصوص ساهم ب100جنيه لانقاذ البورصة المصرية ابوس ايديكم

لا اله الا الله وحده لاشريك له له الملك وله الحمد
برنامج الطبعة الاولى لاحمد المسلماني اطلق دعوة اتمنى ان نتبناها الان مش وقت شعارات اقتصادنا ينهار
وبمشاركة منك ومني 100 جنيه فقط لشراء اسهم في البورصة المصرية
لاوقت ولاشعارات فارغة البورصة امامها 10 ايام وتشطب نهائيا وهذا دمار لاقتصادنا المصري
ولو فتحتعلى هذا الوضع الحالي هاتكون خسارة وافلاس
الحل اجمعي ان كل اللي تعرفيهم100 وادخلي واشتري اسهم مساهمة بسيطة لانقاذ بلدنا
اتوسل اليكم متخدوش الموضوع ده هزار
وابداي من الان البورصة ها تفتح يوم الاحد
وبعدين مين عالم يمكن 100 جنيه يصبحوا 1000

ومش وقت واحدة تدخل وتقول خدوا من المليارات اللي اتسرقت وانقذوا البورصة
ده وقت معا لانقاذ انقاذ البورصة المصرية وساهم ولو ب100 جنيه وخدوا بالكم انا قلت مساهمة مش تبرع
لان 100 جنيه ممكن ترجع ليكي واكتر كمان لما الاوضاع تستقر في مصر
طيب ونودي فين 100 جنيه
توجهي لاقرب بنك وساهمي في صندوق الاستثمار وادعي اخوك واختك خطيبك زوجك صديقتك للمساهمة وكل واحد تكون مساهمته باسمه
وبلاش دخول المشككين ولا المحبطين
البورصة ان لم تفتح في خلال 10 ايام سيتم شطبها من البورصات العالمية
وان فتحت على الوضع الحالي فدي خسارة ودمار لاقتصادنا

منقوووووووووول
وهااام
قديم 02-03-2011, 04:43 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة احمد المسلماني بخصوص ساهم ب100جنيه لانقاذ البورصة المصرية ابوس ايديكم

عاوزين حد ليه في موضوع البورصه ده
يفهنا موضوع شراء الاسهم ببساطه شديده
ازاى نستثمر الــ100 جينه
وازاى نستردها او نسترد قيمتها لو حبنا
لان الموضوع
من غير كلكعه عن البورصه
لو قفلت أكتر من كده هتتلغى
ولو فتحت ممكن لا قدر الله ندخل فى الاحتلال الاجنبى الاقتصادى

يارب تحفظ بلادنا
قديم 02-03-2011, 04:55 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دعوة احمد المسلماني بخصوص ساهم ب100جنيه لانقاذ البورصة المصرية ابوس ايديكم

شكرا كوكى ان شاء الله انا قررت اساهم ولو انى ماليش فى البورصه دى

قديم 02-03-2011, 01:44 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

شكرا يا محمود بيه علي الموضوع
انا برضه قررت اشارك زي وليد
اهي مساهمه بسيطه
لكن ماليش في البورصه الصراحه علشان اعرف اعمل ايه بالضبط علشان اشتري اسهم

حـازم خـضـر

قديم 02-03-2011, 02:05 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

وانا معاكم يا جماعة مش عشان البورصة المحدش فاهم فيها غير البيشتغل فيها بس عشان بلادنا
بس زى مقال حازم
حد يفهمنا نعمل ايه بالظبط وايه الاجراءات المتخذة وايه الغلط والصح فى الموضوع ده

مش عشان ال 100 جنية لاه والله بس عشان منقعش فى عملية نصب ولا اى حاجة من الحاجات دى

اللهم احفظ بلدنا من اى شر

ويارب منتدانا الكبير يتولى مسئولية الخطوات دى لان اكيد فيه ناس كبيرة فى الموضوع ده وفاهما
تفهمنا نعمل ايه بالظبط

My car