العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 06-12-2010, 12:21 AM
شريف اسامة شريف اسامة غير متواجد حالياً

شريف اسامة is on a distinguished road
افتراضي يا جماعة ساعدونى عربيتى اتسرقت :((((((

انا بتوسل فيكم خير يا اخوانى
انا عربيتى صحيت الصبح لقيت مكانها فاضى و زجاج مكسور ع الارض ((
رحت بلغت و عملت محضر فى القسم و المديرية و مكافحة سرقة السيارات يوميها
الحادثة حصلت من يومين لكن مفيش نتيجة حتى الان و انا من ساعتها و انا بدور فى الشوارع زى المجنون ((( ارجوكو اللى يلاقيها يبلغنى و انا مستعد اكافئه
هى كيا سيراتو 2011 سودة و رقمها (ن ل \ 7146) و انا رقمى 0199734157
انا اسف ع الاطالة ربنا يديكو الصحة و العافية و يجازيكم كل خير يا رب
قديم 06-12-2010, 12:26 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة ساعدونى عربيتى اتسرقت :((((((

ربنا يكرمك ان شاء الله و تلقي العربية و حسبي الله نعم الوكيل فى اللي سرقها دور فى المناطق الغير مأهولة الوفاء و الامل مدينة نصر طريق القطامية ممكن يكون اللي سرقها لف بيها لفتين و خد منها الحاجات الخفيفة و سبها و متعتمدش على المباحث

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 06-12-2010, 12:27 AM
الصورة الرمزية pharm45
pharm45 pharm45 غير متواجد حالياً
هواياتي: قيادة السيارات بسرعة

pharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud ofpharm45 has much to be proud of

هو حضرتك من أى منطقة عشان اللى سرقها ممكن يبقى سهل الوصول اليه باذن الله تعالى...
قديم 06-12-2010, 12:39 AM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

بص من الاخر انت عشان تجبها لازم تنزل وتلف عليها بنفسك وتدفع فلوس هنا وهنا عشان تمشى حالك وربنا يحرق قلب اللى سرقها

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 06-12-2010, 12:49 AM
شريف اسامة شريف اسامة غير متواجد حالياً

شريف اسامة is on a distinguished road

انا ساكن فى شارع احمد سوكارنو ده متفرع من شارع السودان_قريب من نادى التوفيقية اللى فى عرابى
اتمنى زى ما حضرتك بتقول ياخد منها حاجات و يسيبها لحسن انا خلاص حاسس انى مش هشوفها تانى
بجد اشكركو على اهتمامكو ربنا يخليكو و يكرمكو امين